دسته‌بندی نشده · ژوئن 6, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی دین و زندگی 3 – پایه دوازدهم | محمد رضایی بقاء | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب جیبی دین و زندگی 3 – پایه دوازدهمبرای اینکه در کنکور رتبه خوبی بگیرید، باید بهترین کتاب‌ها را بخوانید و دوره کنید. کتاب جیبی دین و زندگی 3 – پایه دوازدهم نوشته محمد رضایی بقاء یکی از بهترین آثار این مجموعه است. این اثر کم‌حجم اما کاربردی به شما کمک می‌کند که جمع‌بندی و مرور این درس را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام دهید.

درباه کتاب جیبی دین و زندگی 3 – پایه دوازدهم:

ازجمله درس‌های عمومی مهم در پایه دوازدهم، دین و زندگی است. به‌همین‌دلیل مرور نکات ریز، حواشی و پاورقی‌ها و تمرین‌های کاربردی آن می‌تواند شما را برای آزمون‌هایی با درصد و رتبه بالا آماده کند.

کتاب جیبی دین و زندگی 3 – پایه دوازدهم دارای سه بخش درس‌نامه (شامل مفاهیم آیات، احادیث و اشعار و متون)، اصطلاحات مهم درس و پرسش‌های دو گزینه‌ای است. با خواندن این کتاب می‌توانید مهم‌ترین مطالب کتاب درسی را با یک مرور کوتاه، به شکل کامل یاد بگیرید.

هدف انتشارات خیلی سبز از تالیف و انتشار مجموعه کتاب‌های جیبی خیلی سبز، ارائه یک راهنمای درسی جیبی و کم‌حجم با مفیدترین مطالب است تا داوطلبان کنکور بتوانند بدون مراجعه به کتاب درسی، همه مباحث کنکوری مورد نیاز خود را مرور کنند.

کتاب جیبی دین و زندگی 3 – پایه دوازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه دانش‌آموزان پایه دوازدهم،‌ در رشته‌های مختلف تحصیلی،‌ که برای آزمون کنکور سراسری آماده می‌شوند بسیار کاربرد دارد.
فهرست مطالب کتابدرس اول: ‌هستی‌بخس
درس دوم: یگانه بی‌همتا
درس سوم: توحید و سبک زندگی
درس چهارم: فقط برای تو
درس پنجم: قدرت پرواز
درس ششم: سنت‌های خداوند در زندگی
درس هفتم: بازگشت
درس هشتم: احکام الهی در زندگی امروز
درس نهم: پایه‌های استوار
درس دهم: تمدن جدید و مسئولیت ما
پاسخ‌نامه
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی دین و زندگی 3 – پایه دوازدهم | محمد رضایی بقاء | انتشارات خیلی سبز