دسته‌بندی نشده · ژوئن 22, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی چکیده انگلیسی – کنکوری | علی شکوهی | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب جیبی چکیده انگلیسی – کنکوریزبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین دروس در مقطع متوسطه و کنکور است که تسلط بر آن به کسب نمرات بالا و رتبه خوب در کنکور کمک می‌کند. کتاب جیبی چکیده انگلیسی – کنکوری تالیف علی شکوهی ازجمله منابع کمک درسی بسیار کاربردی برای یادگیری و مرور درس زبان انگلیسی و ایجاد آمادگی جهت شرکت کنکور سراسری است.

درباره کتاب جیبی چکیده انگلیسی – کنکوری

یادگیری و تسلط بر درس زبان انگلیسی، نیازمند تمرین و تکرار است. بنابراین برای رسیدن به این هدف، بهتر است از کتاب‌های کمک آموزشی کمک بگیرید. کتاب جیبی چکیده انگلیسی – کنکوری از مجموعه کتاب‌های جیبی خیلی سبز ازجمله منابع بسیار خوب برای مرور سریع درس‌هاست. این کتاب کم‌حجم اما کاربردی،‌ امکان مرور بیشتر مطالب را در مدت زمان کوتاه، در اختیار شما قرار می‌دهد. با خواندن کتاب جیبی چکیده انگلیسی – کنکوری از مرور کتاب درسی خود بی‌نیاز می‌شوید و می‌توانید در هر زمانی که دوست دارید،‌ دوره دروس زبان انگلیسی هر سه پایه متوسطه دوم را انجام دهید.

این کتاب به چهار بخش تقسیم می‌شود که بخش اول آن به لغات مهم و منتخب درس‌ها اختصاص دارد. در بخش دوم،‌ چکیده گرامر هر درس برای شما بیان شده است و نمونه سوالات مشابه کنکور را هم می‌توانید در این بخش ببینید. بخش سوم از این کتاب به درک مطلب و سوالات مرتبط با آن پرداخته و در بخش آخر تکنیک‌های پاسخ به سوالات مرتبط با درک مطلب را خواهید خواند. فرقی نمی‌کند در کدام رشته و پایه تحصیلی هستید، این کتاب کمک آموزشی شما را برای کنکور و پاسخ‌دهی به سوالات آن کمک می‌کند.

کتاب جیبی جیبی چکیده انگلیسی – کنکوری برای چه کسانی مناسب است؟

همه دانش‌آموزان در همه رشته‌های تحصیلی می‌توانند از این منبع کمک درسی استفاده کنند.
فهرست مطالب کتابپایه دهم
درس اول:‌ Saving nuture
درس دوم:‌ Wonder of creation
درس سوم:‌ Value of Knowledge
درس چهارم: Traveling the word
پایه یازدهم
درس اول: Understanding people
درس دوم: A Healty Lifestyle
درس سوم:‌ Art and Culture
پایه دوازدهم
درس اول:‌ Sense of Appreciation
درس دوم: Look it up
درس سوم:‌ Renewable Energy
فنون متن خوانی
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی چکیده انگلیسی – کنکوری | علی شکوهی | انتشارات خیلی سبز