دسته‌بندی نشده · جولای 7, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی چکیده عربی – کنکوری: تجربی و ریاضی | گودرز سروی



معرفی کتاب جیبی چکیده عربی – کنکوری: تجربی و ریاضیعربی یکی از دروس مهم کنکوری است که یادگیری کامل و دقیق آن به کسب درصدهای بالا و رتبه خوب در کنکور سراسری کمک می‌کند. کتاب جیبی چکیده عربی – کنکوری تالیف گودرز سروی یک منبع کمک درسی بسیار کاربردی و کم‌حجم به‌شمار می‌رود که همه مباحث و نکات مهم کنکوری عربی دو رشته ریاضی و تجربی را در خودش جای داده است.

درباره کتاب جیبی چکیده عربی – کنکوری

تسلط بر درس عربی و یادگیری کامل نکات مهم کنکوری این درس نیازمند تمرین و تکرار است. مرور کتاب جیبی چکیده عربی – کنکوری خیلی سبز به شما کمک می‌کند که هر آنچه از نکات این درس مورد نیاز است، به‌خوبی یاد بگیرید و به خاطر بسپارید.

با خواندن این کتاب کمک آموزشی از خواندن کتب درسی خود بی‌نیاز می‌شوید و می‌توانید بیشترین حجم مباحث را با سرعت بسیار زیادی بیاموزید.

این کتاب کمک درسی شامل پنج بخش و ساختار کتاب به این شکل است که در بخش اول، ابتدا همه واژگان مهم پایه‌های دهم تا دوازدهم در آن قرار دارد. بخش بعدی کتاب به واژگان مترادف و متضاد و مبحث جمع‌های مکسر اختصاص دارد. در مبحث بعدی امکان مرور و یادگیری قواعد عربی پایه هفتم تا دوازدهم را دارید و در انتها می‌توانید با کمک نمونه تست‌های موجود، سطح یادگیری خودتان را بسنجید. دو بخش بعدی این کتاب کمک درسی به نکات ترجمه و تعریب و درک مطلب اختصاص یافته و مهم‌ترین نکات کنکوری را در خودش جای داده است. با خواندن کتاب جیبی چکیده عربی – کنکوری درصد بالایی را در کنکور سراسری به دست خواهید آورد.

کتاب جیبی چکیده عربی – کنکوری برای چه کسانی مناسب است؟

همه دانش‌آموزان در دو رشته ریاضی و تجربی که می‌خواهند در آزمون کنکور سراسری درصدهایی بالایی را از درس عربی به دست آورند، مخاطبان این کتاب هستند.
فهرست مطالب کتابمشاوره
بررسی ساختار سؤالات …
واژگان
دهم
یازدهم
دوازدهم
قواعد
دهم
یازدهم
دوازدهم
فنون ترجمه و تعریب
جمع‌بندی نکات ترجمۀ فعل
روش پاسخ به سؤالات …
درک مطلب
آزمون سراسری تجربی
آزمون سراسری ریاضی
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی چکیده عربی – کنکوری: تجربی و ریاضی | گودرز سروی