دسته‌بندی نشده · ژوئن 6, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب حقایقی از یونان باستان | آنا پیترسون | انتشارات ندای الهی



معرفی کتاب حقایقی از یونان باستانگشت‌وگذار در میان بزرگترین امپراتوری‌های جهان، شبیه به یک سفر شگفت‌آور و متفاوت است. کتاب حقایقی از یونان باستان نوشته آنا پیترسون شما را به این سفر بی‌نظیر دعوت می‌کند که می‌توانید از آن لذت ببرید.

درباره کتاب حقایقی از یونان باستان:

خواندن تاریخ، فرهنگ و تمدن امپراتوری‌های باستان و داستان تبدیل شدن آن‌ها به یک امپراتوری باشکوه، همیشه پرطرفدار است. لذتی که می‌توانید آن را با خواندن کتاب مصور حقایقی از یونان باستان (Ancient Greece) تجربه کنید.

اولین کشور دارای تمدن در اروپا که نام و آوازه‌اش در همه دنیا پیچیده، یونان است! این تمدن در شرق دریای مدیترانه شکل گرفت و همچنان از آن با عنوان مهد تمدن، فلسفه و دموکراسی یاد می‌شود. یونان از آن تمدن‌های بی‌نظیری است که مشهورترین بزرگان فلسفه و دانشمندان دیگر علوم از آنجا برخاسته‌اند و بسیاری از تغییر و تحولات در حوزه‌های مختلف علم،‌ سیاست و… برای اولین بار در این تمدن اتفاق افتاده است. تمدن یونان در حدود 3 هزار سال پیش از میلاد مسیح در جزیره‌ای به نام کرت پدید آمد. جالب است بدانید که دو شهر بسیار مشهور و قدرتمند این تمدن،‌ اسپارتا و آتن بودند و هر یک از آن‌ها جنبه متفاوتی از تمدن یونان تقویت را می‌کردند. به این صورت که اسپارتا،‌ به دلیل ایجاد یک ارتش قدرتمند و منظم برای محافظت در مقابل همسایگان سرآمد بود و آتن در زمینه رشد و گسترش علم و دانش شهرت داشت و توانست عنوان اولین شهر با دولت دموکرات را از آن خودش کند.

این اثر جذاب تاریخی را آنا پیترسون (Anne Pearson) پدید آورده است و شما را به ضیافت خدایان اساطیری باستان و مردمان خاص آن دوران می‌برد. در این کتاب با مهم‌ترین جزییات مربوط به تمدن یونان باستان آشنا می‌شوید و اطلاعات کاملی را درباره سرزمین یونان، خدایان و الهه‌ها،‌ سبک زندگی مردم،‌ جنگ و سفرها، ابزارآلات و وسایل و… به دست می‌آورید.

تصاویر کتاب امکان دریافت کامل‌تر دانستنی‌ها و درک بهتر آن‌ها را برایتان پدید می‌آورد و در طول خواندن آن گویی در همان دوران و در میان کوچه‌های آتن قدم برمی‌دارید.

کتاب حقایقی از یونان باستان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای همه کودکان و نوجوانانی که به خواندن تاریخ و به‌دست آوردن اطلاعات درباره امپراتوری‌های باستانی جهان علاقه‌مندند بسیار مناسب است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است،‌ لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب حقایقی از یونان باستان می‌خوانیم:

مردم یونان می‌خواستند که خانه‌ها، حریم شخصی و خصوصی باشد. پنجره‌ها کوچک بود و در قیمت بالای دیوار قرار می‌گرفت. این دیوارها از آجرهای گلی خشک‌شده در آفتاب ساخته می‌شدند و به خوبی باقی نمی‌ماندند. خانه رعیتی ساختمان ساده‌ای است و خانه‌ها در شهر احتمالا اتاق‌های بیشتری داشتند و تجملی‌تر بودند. باغچه یا حیاط در وسط خانه بود و تمام اتاق‌ها در اطراف آن ساخته می‌شدند.

چاهی نیز در وسط حیاط وجود داشت که در آن کنیزها کارهای شست‌وشو را انجام می‌دادند و و کوزه‌های آب را از آن چاه پر می‌کردند.
فهرست مطالب کتابسرزمین یونان
تمدن مینون
تمدن مایکینا
تروا
گسترش یونان
آتن، شهر آتنا
قدرت و سیاست در آتن
خدایان، الهه‌ها و پهلوانان
جشن‌ها و غیب‌گویان
معابد
خانه
جهان زنان
بزرگ شدن در یونان
سرگرمی و بازی
مهمانی
سفر یک روزه
تناسب و زیبایی اندام
لباس‌هایی برای راحتی
بازی‌های یونان
عقل و زیبایی
ظروف سفالی
غذاها، ماهیگیری و کشاورزی
هنرهای دستی، مسافرت و تجارت
جنگ
دولت اسپارت
علم و طب
مرگ و جهان بعد از مرگ
اسکندر و عصر هلنستیک
آیا می‌دانید؟
او کیست؟
اطلاعات بیشتر
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب حقایقی از یونان باستان | آنا پیترسون | انتشارات ندای الهی