دسته‌بندی نشده · فوریه 15, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: کیک‌های فضایی | فیلیپ ریو | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: کیک‌های فضاییکیک‌فنجانی‌های قاتل، شیرینی‌های وحشی و دونات‌های مرگ‌بار! در کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: کیک‌های فضایی نوشته‌ی فیلیپ ریو همراه آسترا می‌شویم تا به دنیایی دیگر سفر کنیم، اما در این سفر طولانی در فضا اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد. این کتاب تصویری در سایت آمازون از کتاب‌های منتخب معلمان شده است.

درباره‌ی کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: کیک‌های فضایی:

آسترا و خانواده‌اش می‌خواهند به نودُنیا سفر کنند، دنیایی جدید که فاصله‌اش تا زمین خیلی زیاد است. فکر می‌کنید آن‌ها چه مدت در راه‌اند تا به مقصد جدیدشان برسند؟ یک هفته؟ یک ماه؟ یک سال؟ ده سال؟ صد سال؟… اشتباه می‌کنید، آن‌ها صد و نود و نُه سال در راه خواهند بود! کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: کیک‌های فضایی (Cakes in Space) درباره‌ی این سفر طولانی و ماجراهایی است که در میانه‌ی آن رخ می‌دهد.

قرار نیست مسافران این سفینه‌ها بیدار باشند. مادر و پدر آسترا به او گفته‌اند که همه‌ی مدت را درون یک محفظه‌ی مخصوص که هم‌زمان شبیه تختخواب و فریزر است می‌خوابند. اما فیلیپ ریو (Philip Reeve) قرار نیست اجازه بدهد آسترا بخوابد، او آسترا را ناگهان وسط ناکجاآباد از خواب بیدار می‌کند.

چه اتفاقی افتاده است؟ چرا از خواب بیدار شده؟ چرا ربات‌ها نمی‌آیند و دوباره او را به خواب نمی‌برند؟ صبر کنید… این موجودات چه هستند؟ کیک‌های درنده!؟ دونات‌های مرگ‌بار!؟ اینجا چه خبر است؟ به نظر شما، آیا آسترا موفق می‌شود جان خود و باقی مسافران را نجات دهد؟

تصویرسازی این کتاب فانتزی را سارا مک‌اینتایر (Sarah McIntyre) بر عهده داشته که جذابیت این کتاب تصویری را صدچندان کرده است. کتاب کیک‌های فضایی کتابی از مجموعه‌ی داستان‌های نه‌چندان غیرممکن (A Not-So-Impossible Tale Series) است که جملگی داستان‌های غیرممکنی را روایت می‌کنند!

این کتاب تصویری از کتاب‌های برگزیده‌ی آمازون به انتخاب معلمان شده است.

نکوداشت‌های کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: کیک‌های فضایی:

– داستانی واقعاً سرگرم‌کننده از فیلیپ ریو با تصاویر خیره‌کننده‌ی سارا مک‌اینتایر… این دو نفر چقدر شگفت‌انگیزند… من عاشق این کتابم. (جسیکا هاردینگ)
– کودکان عاشق سرگرمی‌های پرهرج‌ومرج و تصاویر کارتونی این کتاب فانتزی خواهند شد. (سالی موریس)
– ماجراجویی شگفت‌انگیز دیگری که مملو از شخصیت‌های عجیب‌وغریب و طنز دیوانه‌کننده است. (لانکاشر ایوینینگ پست)

کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: کیک‌های فضایی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب جذاب و فانتزی را به کودکان 7 تا 12 سال پیشنهاد می‌کنیم.

با فیلیپ ریو بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی آمریکایی، پیش از نویسنده شدن، در کتاب‌فروشی کار می‌کرد و نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان تعدادی نمایش بود. فیلیپ ریو پس از آن به تصویرسازی روی آورد و نزدیک چهل داستان برای کودکان نوشت که برخی از آن‌ها در میان پرفروش‌ترین کتاب‌ها جای گرفته‌اند.

از این نویسنده، مجموعه‌ی «نه‌چندان غیرممکن»، «موتورهای مرگ‌بار»، «قاره‌ی مرده» و… به فارسی برگردانده شده است.

در بخشی از کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: کیک‌های فضایی می‌خوانیم:

آسترا از رفتن به نودُنیا هیجان‌زده بود. فیلم‌ها و عکس‌های آنجا را دیده بود. قرار بود خودش، مامان، بابا و اَلف توی یک خانه‌ی بزرگ زندگی کنند. خانه‌ای وسط اقیانوسی وسیع و سبزرنگ با جنگل‌های سرخس و باغی با چمن‌های آبی. آن‌ها باید سیاره‌ی جدید را برای آمدن مردم از زمین آماده می‌کردند.

اما هنوز هم از این سفر طولانی و سرد خوشش نمی‌آمد، حتی با اینکه قرار بود همه‌ی سفر را بخوابد.

آسترا پرسید: «خواب هم می‌بینیم؟»

مامانش گفت: «فقط خواب‌های رنگی‌رنگی.»

و این‌گونه شد که آن‌ها با فضاپیما از پایگاه فضایی حرکت کردند.





معرفی و دانلود PDF کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: کیک‌های فضایی | فیلیپ ریو | انتشارات پرتقال