دسته‌بندی نشده · فوریه 16, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب دانستنی‌های هنری | پوریا باباخانی | انتشارات نویسندگان آزاد



معرفی کتاب دانستنی‌های هنریکتاب دانستنی‌های هنری نوشته‌ پوریا باباخانی، کتاب ششم از مجموعه 25 کتاب تخصصی ارشد هنر، با ارائه مجموعه سوالات سال‌های اخیر آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد هنر به همراه پاسخنامه تستی آن‌ها، شما را یاری می‌کند تا بتوانید برای شرکت در این آزمون دانش لازم را به دست آورید و نتیجه مطلوب را کسب کنید.

درباره کارشناسی ارشد هنر و گرایشات:

دوره کارشناسی ارشد در رشته هنر به گرایشات مختلفی تقسیم می‌شود و از این حیث دانشجویان زیادی را به خود جذب کرده است. این رشته در گروه‌ها و زیرگروه‌های مختلفی همچون معماری، نمایش‌های عروسکی، هنرهای نمایشی و سینما، موسیقی، فرش، طراحی لباس، مجموعه هنرهای تصویری و طراحی و… دسته‌بندی شده است و با هدف ارتقای سطح بینش و دانش هنری در بین فارغ‌التحصیلان هنر شکل گرفته و توسعه پیدا کرده است.

درباره مجموعه تست‌های ارشد هنر:

این مجموعه کتاب‌های درسی و آموزشی توسط گروهی از نویسندگانِ متخصص تألیف گشته و از سوی انتشارات نویسندگان آزاد خدمت شما ارائه گردیده است. تلاش مولفین در هر یک از مجلدات این مجموعه بر آن بوده که با گردآوری تمام تست‌های مهم و کاربردیِ آزمون‌های کارشناسی ارشد هنر در سالیان اخیرِ، شما را از مراجعه به هر منبع دیگری بی‌نیاز سازند.

کتاب دانستنی‌های هنری آثار مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای تمامی متقاضیانی که در کنکور کارشناسی ارشد هنر شرکت می‌کنند، منبعی مناسب و کاربردی باشد.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب دانستنی‌های هنری | پوریا باباخانی | انتشارات نویسندگان آزاد