دسته‌بندی نشده · می 28, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب دنیای ما: عشق من | آسترید دبورد | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب دنیای ما: عشق منتا حالا فکر کرده‌اید که مامان تا چه اندازه عاشق شماست؟ آیا مامان همیشه شما را دوست دارد؟ کتاب دنیای ما: عشق من نوشته‌ی آسترید دبورد یکی از کتاب‌های آموزنده در حوزه کودکان است که درباره عشق مادر به فرزندش و تغییرناپذیری این احساس صحبت می‌کند.

درباره کتاب دنیای ما: عشق من:

به نظر شما مامان چه وقت‌هایی شما را دوست دارد؟ مثلا وقتی اسباب‌بازی‌هایتان را مرتب کرده‌اید یا زمانی که لیوان آبتان را روی میز خالی می‌کنید؟! یک شب، این سوال برای آرشیبالد هم پیش آمد!

وقتی که آرشیبالد کوچولو برای خوابیدن آماده می‌شد، مامان به او گفت «شب بخیر عشق من». آرشیبالد یکهو به این فکر کرد که مامان تا کی او را دوست دارد؟ آیا مامان همیشه عاشق اوست؟ وقتی این سوال‌ها را از او پرسید، مامان به پسرش توضیح داد که حتی قبل از اینکه آرشیبالد به دنیا بیاید هم او را دوست داشته! حتی زمانی که متوجه عشق مامان نمی‌شود، باز هم برایش دوست‌داشتنی است. مامان‌ها تا آخر دنیا بچه‌هایشان را دوست دارند!

شما تا حالا این سوال را از مامانتان پرسیده‌اید؟

کتاب دنیای ما: عشق من (Mon amour) از جمله کتاب‌های آموزنده و دوست داشتنی حوزه کودک است که آسترید دبورد (Astrid Desbordes) آن را برای مادرها و فرزندانشان نوشته و عشق و محبت همیشگی و ابدی میان آن‌ها را به ساده‌ترین و زیباترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد.

کتاب دنیای ما: عشق من مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای همه کودکان 3 تا 7 ساله و مادرانی که می‌خواهند عشق و محبت خودشان را به شیوه درست، به کودکانشان توضیح دهند، بسیار مناسب است.

با آسترید دبورد بیشتر آشنا شویم:

یکی از نویسندگان توانای حوزه کتاب و ادبیات کودک،‌ آسترید دبورد است. دبورد فرانسوی،‌ عموما کتاب‌های کودک خود را با موضوعاتی مثل حیوانات، زندگی روزمره،‌ اشیا، هدف‌های علمی و آموزشی می‌نویسد. از این نویسنده می‌توانید کتاب‌های دیگری مانند «خانه من»،‌ «کار مورد علاقه من» و «وقت خواب من» را هم برای کودکان بخوانید.

در بخشی از کتاب دنیای ما: عشق من می‌خوانید:

دوستت دارم وقت‌هایی که کنار من می‌نشینی و وقت‌هایی که در مقابل من می‌ایستی. دوستت دارم وقتی‌ که تو موفق شده‌ای و وقت‌هایی که قرار است موفق شوی. دوستت دارم وقتی به فکر من هستی و وقتی که فراموشم می‌کنی.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب دنیای ما: عشق من | آسترید دبورد | انتشارات پرتقال