دسته‌بندی نشده · آوریل 19, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب ریاضی پیشتاز نهم | آرش کریمی | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب ریاضی پیشتاز نهمآرش کریمی و علی باقری در کتاب ریاضی پیشتاز نهم به دانش‌آموزان مقطع نهم کمک می‌کنند تا در درس ریاضی تسلط کافی پیدا کنند و از پس آزمون‌های مهم و حتی دشوار به‌راحتی برآیند. این کتاب در 8 فصل تدوین شده است و شامل مباحث مهم و کلیدی درس ریاضی این مقطع تحصیلی می‌شود.

درباره‌ی کتاب ریاضی پیشتاز نهم:

دوست دارید همچون یک قهرمان عمل کنید و رکوردهای جهان را بشکنید؟ دلتان می‌خواهد تا حسابی از دیگران و حتی از خودتان پیشی بگیرید؟ مجموعه‌کتاب‌های پیشتاز دقیقاً به همین کار می‌آیند و بنا دارند به شما یاد بدهند تا چگونه مرزها را جابه‌جا کنید و قدرتی از خودتان نشان بدهید که کمتر کسی تابه‌حال از خود نشان داده است!

دوست دارید مفاهیم ریاضی را طوری بفهمید که تا ابد ملکه‌ی ذهنتان بشوند؟ در کتاب ریاضی پیشتاز نهم، طی 8 فصل، با کلیه‌ی مباحث مطرح‌شده در کتاب ریاضی نهم متوسطه آشنا می‌شوید و بر آن‌ها تسلط کافی پیدا می‌کنید. با انجام آزمون‌های چندگزینه‌ای و جامع نیز سطح دانش خود را می‌سنجید و بر نقاط قوت و ضعف خود آگاه می‌شوید. موفقیت در همین نزدیکی‌هاست، همین امروز دست‌به‌کار شوید!

کتاب ریاضی پیشتاز نهم برای چه کسانی مناسب است؟

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است. لطفاً، پیش از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت کنید و مطمئن شوید که این کتاب در موبایل یا تبلت شما به‌درستی نمایش داده می‌شود.)

اگر دانش‌آموز مقطع نهم متوسطه هستید، این کتاب مناسب شماست تا درس ریاضی خود را تقویت کنید.
فهرست مطالب کتابفصل اول: مجموعه‌ها
فصل دوم: عددهای حقیقی
فصل سوم: استدلال و اثبات در هندسه
فصل چهارم: توان و ریشه
آزمون نوبت اول
فصل پنجم: عبارت‌های جبری
فصل ششم: خط و معادله‌های خطی
فصل هفتم: عبارت‌های گویا
فصل هشتم: حجم و مساحت
آزمون نوبت دوم
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب ریاضی پیشتاز نهم | آرش کریمی | انتشارات خیلی سبز