دسته‌بندی نشده · می 16, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب ریاضی چهارم پیشتاز | بهاره اخگری | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب ریاضی چهارم پیشتازبهاره اخگری و لیلا اخگری در کتاب ریاضی چهارم پیشتاز به دانش‌آموزان مقطع چهارم کمک می‌کنند تا در درس ریاضی تسلط کافی پیدا کنند و از پس آزمون‌های مهم و حتی دشوار به‌راحتی برآیند. این کتاب شامل 7 فصل است و مباحث مهم و کلیدی درس ریاضی این مقطع را در بر می‌گیرد.

درباره‌ی کتاب ریاضی چهارم پیشتاز:

دوست دارید همچون یک قهرمان عمل کنید و رکوردهای جهان را بشکنید؟ دلتان می‌خواهد تا حسابی از دیگران و حتی از خودتان پیشی بگیرید؟ مجموعه‌کتاب‌های پیشتاز دقیقاً به همین کار می‌آیند و بنا دارند به شما یاد بدهند تا چگونه مرزها را جابه‌جا کنید و قدرتی از خودتان نشان بدهید که کمتر کسی تابه‌حال از خود نشان داده است!

در کتاب ریاضی چهارم پیشتاز، درسنامه‌ی جامع ریاضی چهارم را می‌خوانیم و علاوه بر آن، نکته‌های تکمیلی نیز یاد می‌گیریم. برای سنجش میزان یادگیری ما، پرسش‌هایی تشریحی و چهارگزینه‌ای نیز طرح شده است که باید به آن‌ها پاسخ دهیم تا سطح دانش خود را ارزیابی کنیم. دو آزمون نیم‌سال اول و دوم نیز در میانه و انتهای کتاب وظیفه‌ی جمع‌بندی مباحث مطرح‌شده را بر عهده دارند و به ما تصویر دقیقی از آموخته‌هایمان ارائه می‌کنند.

کتاب ریاضی چهارم پیشتاز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دانش‌آموز مقطع چهارم ابتدایی هستید، این کتاب مناسب شماست تا درس ریاضی خود را تقویت کنید.
فهرست مطالب کتابفصل اول: اعداد و الگوها
فصل دوم: کسر
فصل سوم: ضرب و تقسیم
آزمون نیم‌سال اول
فصل چهارم: اندازه‌گیری
فصل پنجم: عدد مخلوط و عدد اعشاری
فصل ششم: شکل‌های هندسی
فصل هفتم: آمار و احتمال
آزمون نیم‌سال دوم
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب ریاضی چهارم پیشتاز | بهاره اخگری | انتشارات خیلی سبز