معرفی و دانلود PDF کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله | والت دیزنی | نشر فرواک



معرفی کتاب سفیدبرفی و هفت کوتولهکتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله از والت دیزنی، داستان شاهزاده‌ای است که به دلیل حسادت نامادری‌اش، مجبور می‌شود قصر را ترک کرده و برای نجات جانش به جنگل پناه ببرد و در آنجا ماجراهای متفاوت و جذابی را تجربه می‌کند.

موضوع کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله:

کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله (Snow White and the seven dwarfs) شاید معروف‌ترین داستان کودکان باشد که برای خالق خود، یعنی والت دیزنی (Walt Disney) شهرتی جهانی را به ارمغان آورد. سفید برفی، شاهزاده‌ای جوان و زیبا است که نامادری‌اش به او حسادت می‌کند و تصمیم می‌گیرد او را بکشد. شاهزاده با کمک یکی از شکارچیان قصر فرار می‌کند، اما خطرهای بیشتری در کمین اوست و سفید برفی باید برای مقابله با آن‌ها بسیار شجاع و قوی باشد.

درباره مجموعه داستان کودک قصه‌های جورواجور:

قصه‌های جورواجور مجموعه‌ای از قدیمی‌ترین داستان‌های دنیاست که خواننده را به دنیایی از جادو می‌برد و کودکان امروز را با قصه‌های خاطره‌انگیز گذشته آشنا می‌کند.

اقتباس‌های هنری از سفیدبرفی و هفت کوتوله:

انیمیشن‌ها و فیلم‌های مختلفی بر اساس این داستان ساخته شده، اما انیمیشن سفید برفی که در سال 1937 ساخته شد، همچنان به عنوان معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین اقتباس آن شناخته می‌شود.

کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان اصلی این داستان، کودکان 7 تا 9 سال هستند.

در بخشی از کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله می‌خوانیم:

در زمان‌های گذشته در یک قلمرو دور، شاهزاده‌ای جوان، زیبا و دوست‌داشتنی به نام سفید برفی زندگی می‌کرد. نامادری او، ملکه‌ای ظالم و مغرور بود. او هر کسی که زیبا‌تر از خودش بود را رقیب خود می‌دانست و به همین دلیل از دخترخوانده‌اش سفید برفی متنفر بود و همیشه به او حسادت می‌کرد. ملکه دارای یک قدرت جادویی بود. او آینه‌ای شگفت‌انگیز داشت که می‌توانست با او صحبت کند…
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله | والت دیزنی | نشر فرواک