دسته‌بندی نشده · می 20, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب سنگی نشسته بود ساکت و آرام | برندن ونتسل | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب سنگی نشسته بود ساکت و آرامتا حالا فکرکرده‌اید که درخت‌ها،‌ رودخانه‌ها و یا حتی یک تکه سنگ خاکستری‌رنگ،‌ دنیا را چه شکلی می‌بینند؟ برندن ونتسل در کتاب سنگی نشسته بود ساکت و آرام با هنرمندی خاصی پاسخ این سوال را می‌دهد. این کتاب آموزنده و خواندنی کودک در سال 2020 برنده جایزه Riverby شده است.

درباره کتاب سنگی نشسته بود ساکت و آرام:

گاهی وقت‌ها آدم بزرگ‌ها فکر می‌کنند فقط خودشان هستند که از دنیای اطرافشان باخبرند! اما باید این راز را بدانید که همه موجودات و حتی سنگ‌های کوچک و بزرگی هم که از کنارشان عبور می‌کنیم،‌ همه چیز را می‌بینند،‌ می‌شوند و احساس می‌کنند.

کتاب سنگی نشسته بود ساکت و آرام (A Stone Sat Still) یک اثر آموزنده است که برندن ونتسل (Brendan Wenzel) آن را نوشته و می‌توان بارها و بارها آن را همراه با کودکان خواند و لذت برد. این کتاب داستان یک سنگ کوچک را روایت می‌کند که ساکت و آرام در کنار برکه نشسته است. اما این سنگ از همه چیز خبر دارد و هر لحظه دنیای اطرافش را به یک شکل خاص می‌بیند.

سنگ برای مورچه یک نقشه راه است اما برای عنکبوت، یک هزارتوی عجیب‌وغریب. برای بدن نرم حلزون زبر است و برای خارهای خارپشت نرم! شما تا حالا همچین سنگی را از نزدیک دیده‌اید؟

کتاب سنگی نشسته بود ساکت و آرام اثری بی‌نظیر درباره خوب شنیدن، خوب دیدن و لمس کردن است. سنگ،‌ قهرمان این کتاب،‌‌ دنیای اطراف خودش را در هر بار برخورد با موجودات دیگر،‌ به شکل خاص و جدیدی درک می‌کند و چهره جدیدی را از خودش به نمایش می‌گذارد. این کتاب بهترین آموزگار کودکان برای یادگیری احساسات و درک آن‌هاست و می‌تواند آن‌ها را با خودش همراه کند.

نکوداشت‌های کتاب سنگی نشسته بود ساکت و آرام:

– یک کتاب عمیق و شاعرانه (The New York Times Book Review)
– شگفت‌انگیز! (Booklist)
– خیره‌کننده! ونتسل با نوشتن این کتاب جذاب، یک اثر خارق‌العاده دیگر خلق کرد. (School Library Journal)

کتاب سنگی نشسته بود ساکت و آرام مناسب چه کسانی است؟

این کتاب خواندنی برای همه کودکانی که در گروه سنی 3 تا 7 سال قرار دارند و عاشق کتاب داستان‌های مصور هستند، بسیار مناسب است.

با برندن ونتسل بیشتر آشنا شویم:

خالق بی‌نظیر کتاب سنگی نشسته بود ساکت و آرام که به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان و تصویر‌گران نیویورک تایمز معرفی می‌شود، برندن ونتسل است. از دیگر آثار این نویسنده کودک می‌توان به دو کتاب‌ «همه‌ی آن‌ها یک گربه دیدند» و «یک دنیا سلام» اشاره کرد.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب سنگی نشسته بود ساکت و آرام | برندن ونتسل | انتشارات پرتقال