معرفی و دانلود PDF کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 2:‌ هیولای گلی | فاطمه ابراهیمی | انتشارات غنچه



معرفی کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 2:‌ هیولای گلیچمدانتان را ببندید چون قرار است با کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 2:‌ هیولای گلی به سفری خاطره‌انگیز بروید! فاطمه ابراهیمی در جلد دوم مجموعه، به ماجراهایی که در سفر برای این خواهر و برادر بازیگوش رخ می‌دهد، می‌پردازد.

موضوع کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 2: هیولای گلی:

چه اتفاقی می‌افتد اگر با دو بچه پرانرژی و کنجکاو مانند نونوج و گوگوج به سفر بروید؟ آن‌ها تصمیم دارند به ساحل بروند، مکان‌های تاریخی را ببینند، دوستان جدید پیدا کنند و چند روز طولانی خوش بگذرانند. اتفاقاتی هیجان‌انگیز در انتظار آن‌هاست که حتی خواندنشان شما را سرحال می‌آورد!

درباره مجموعه کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج:

داستا‌ن‌هایی سرگرم‌کننده از بازی های گوگوج و نونوج! البته این اسم واقعی خواهر و برادر بازیگوش قصه نیست، اما وقتی به دنیا آمدند پدرشان آن‌ها را با این نام صدا می‌زد و این اسم کم کم برای همه عادی شد. زمان گذشت و همانطور که دو بچه کوچک بزرگ‌تر می‌شدند، کنجکاوی، انرژی و خلاقیتشان هم هر روز بیشتر و بیشتر شد. مجموعه داستان کودک قصه‌های نونوج و گوگوج، روایت بازی‌های هیجان‌انگیز این دو نفر است که ضمن سرگرم کردن کودکان، تقویت قدرت تخیل آن‌ها را نیز تقویت می‌کند. مطالعه این کتاب‌های لذت‌بخش حتی برای بزرگسالان هم خوشایند است و لحظاتی شاد و صمیمی برای کودکان و والدین فارسی‌زبان ایجاد می‌کند.

کتاب قصه های نونوج و گوگوج 2: هیولای گلی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان زیبا و خوشایند به کودکان 3 تا 8 سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب قصه های نونوج و گوگوج 2: هیولای گلی می‌خوانیم:

گوگوج و نونوج جلوتر از پدر و مادر دویدند و از پله‌های قطار بالا رفتند.
– صبر کنید بچه‌ها باید بدونیم تو چه واگنی هستیم!
گوگوج و نونوج!!! البته این اسم شناسنامه‌ای آن دختر و پسر نبود و پدر از وقتی که فقط چند ماهشان بود آن‌ها را به این اسم صدا کرده و تا الان همه آن‌ها را با این اسم می‌شناختند.
بالای پله‌ها ایستادند.
– ما اینجاییم، زود باشید، زود باشید.
پدر و مادر چمدان‌ها را همراه خود کشیدند و آنها هم از پله‌ها بالا رفتند. مامور قطار، کوپه‌شان را نشان داد و آن‌ها به آن سمت رفتند. صورت‌هایشان بسیار شکفته و شاد بود، معلوم بود سفر دلچسبی در راه دارند. بچه‌ها به سرعت روی صندلی نشستند و هنوز ثانیه‌ای نگذشته جایشان را عوض کردند، از این صندلی به آن صندلی، نزدیک پنجره، دور از پنجره.

پدر و مادر چمدان‌ها را در جای مخصوص خود قرار دادند و قطار آرام آرام شروع به حرکت کرد. صدای هورا کوپه را پر کرد.
– مامان کی می‌رسیم؟
– عزیزم الان قطار راه افتاده 5 یا 6 ساعتی طول می‌کشه.
فهرست مطالب کتابفصل اول: پرواز سرعتی
فصل دوم: صدف‌های باارزش
فصل سوم: بستنی آب شده
فصل چهارم: توتو
فصل پنجم: خمری تاریک
فصل ششم: هیولای گلی
فصل هفتم: دلشوره
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب قصه‌های نونوج و گوگوج 2:‌ هیولای گلی | فاطمه ابراهیمی | انتشارات غنچه