دسته‌بندی نشده · فوریه 21, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 2 – پایه یازدهم | حبیبه صالح نژاد | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 2 – پایه یازدهمکتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 2 – پایه یازدهم نوشته‌ی حبیبه صالح نژاد و فرشته انصاری، شامل درس‌نامه، نمونه سؤالات امتحانی و نمونه سؤالات آزمون‌های آزمایشی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا این درس را بهتر بیاموزند و در آزمون‌ها نمره خوبی کسب کنند.

درباره‌ی کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 2 – پایه یازدهم:

در کتاب پیش رو، برخی از قسمت‌ها، به طور محدود و به صورت گپ خودمانی برای تلطیف مباحث و همینطور ارتباط هر چه بیشتر شما با مطالب در نظر گرفته شده است. هر درس با متن اصلی کتاب درسی آغاز می‌شود. در این قسمت تمام مطالب به دقت تقسیم‌بندی و طبقه‌بندی شده‌اند تا شما راحت‌تر مطالب را پیدا کنید و درک آن‌ها برایتان آسان‌تر شود.

تعداد بسیار کمی از بیشتر بدانیم‌های کتاب درسی، به علت ارزش علمی زیاد و کمک به درک تحلیلی شما، انتخاب و در متن اصلی قرار گرفته‌اند. برای هر درس مجموعه‌ای از سؤالات طراحی شده که از تنوع خوبی برخوردارند و کل یک درس را شامل می‌شوند. شما نمی‌توانید سطری از کتاب درسی بیابید که مورد سؤال و پرسش قرار نگرفته باشد. از این رو با مطالعه‌ی این سؤال‌ها می‌توانید سطح علمی خود را بالا ببرید و میزان یادگیری‌تان را بسنجید.

این مجموعه سؤالات عبارت‌اند از: سؤالات درست و نادرست، جاخالی، کوتاه‌پاسخ و بلندپاسخ؛ همه‌ی این پرسش‌ها دارای جواب هستند که بعد از سؤال‌ها قرار گرفته‌اند.

برای هر درس، 10 الی 15 سؤال چهار گزینه‌ای به همراه پاسخ‌نامه در نظر گرفته شده که در پایان هر درس قرار گرفته‌اند. خلاصه‌ی درس‌ها بعد از فعالیت‌ها در قسمت‌های پایانی کتاب آمده‌اند. برای اینکه در آزمون‌های دی و خردادماه نمرات خوبی کسب کنید به بخش مشاوره امتحان که پیش از مجموعه سؤالات نیم‌سال اول و دوم قرار گرفته است، مراجعه کنید و آن را به دقت بخوانید.

کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 2 – پایه یازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته‌ی انسانی مخاطبان این کتاب‌اند.
فهرست مطالب کتابفصل 1: فرهنگ جهانی
فصل 2: فرهنگ معاصر غرب و نظام نوین جهانی
فصل 3: چالش‌های جهانی
فصل 4: بیداری اسلامی و جهان جدید
فعالیت‌های متن کتاب
خلاصه درس‌ها
مشاوره شب امتحان
آزمون‌های نیم‌سال اول و دوم
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب ماجراهای من و درسام: جامعه شناسی 2 – پایه یازدهم | حبیبه صالح نژاد | انتشارات خیلی سبز