دسته‌بندی نشده · فوریه 24, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب ماجراهای من و درسام: هندسه 2 – پایه یازدهم | مسعود مودب | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب ماجراهای من و درسام: هندسه 2 – پایه یازدهمکتاب ماجراهای من و درسام: هندسه 2 – پایه یازدهم نوشته‌ی مسعود مودب، دربردارنده‌ی درس‌نامه، نمونه سؤالات امتحانی و نمونه سؤالات آزمون‌های آزمایشی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا این درس را بهتر یاد بگیرند و در آزمون‌ها نمره خوبی به دست آورند.

درباره‌ی کتاب ماجراهای من و درسام: هندسه 2 – پایه یازدهم:

بشر برای دستیابی به اطمینان قلبی درباره‌ی صحت بسیاری از مفاهیم، به درک شهودی و تجربی احتیاج دارد. ریاضیات هم به عنوان یک تلاش انسانی و یک جریان طبیعی تفکر بشری، دارای دو جنبه است: اول ساختار شهودی و دوم ساختار مجرد. ارتباط میان مقوله‌های گوناگون هندسه باید طوری باشد که بتوان از ابزارهای مختلف آن برای استدلال استفاده کرد.

هندسه ترکیبی، هندسه محاسباتی و هندسه تحلیلی، بخش‌های گوناگون هندسه محسوب می‌شوند و دلیلی بر محدود شدن یکی از گونه‌های آن وجود ندارد.

کتاب پیش رو در سه فصل گردآوری و تلاش شده که مطالب کتاب درسی در قالب درس‌نامه‌های جامع و مثال‌های متعدد تدوین شود. برای یادگیری هر چه بهتر، ابتدا درس‌نامه و بعد مسائل امتحانی را مورد ارزیابی قرار دهید. اگر هم زمان زیاد ندارید، می‌توانید تنها مسائل امتحانی را تجزیه و تحلیل کنید.

در پایان هر بخش مسائل امتحانی و همچنین دو امتحان نیم‌سال اول و چهار امتحان پایانی قرار داده شده که مطالب مطرح شده برای شما یادآوری و تثبیت شود.

کتاب ماجراهای من و درسام: هندسه 2 – پایه یازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته‌ی ریاضی مخاطبان این کتاب‌اند.
فهرست مطالب کتابفصل اول: دایره
فصل دوم: تبدیل‌های هندسی و کاربردها
فصل سوم: روابط طولی در مثلث
خلاصه فصل‌ها
امتحان‌های نیم‌سال اول
پاسخ‌نامه امتحان‌های نیم‌سال اول
امتحان‌های نیم‌سال دوم
پاسخ‌نامه امتحان‌های نیم‌سال دوم
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب ماجراهای من و درسام: هندسه 2 – پایه یازدهم | مسعود مودب | انتشارات خیلی سبز