دسته‌بندی نشده · مارس 22, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب ماجراهای من و درسام: ریاضی – دوم دبستان | پیام ابراهیم نژاد | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب ماجراهای من و درسام: ریاضی – دوم دبستانکتاب ماجراهای من و درسام: ریاضی – دوم دبستان نوشته‌ی پیام ابراهیم نژاد، حاوی درس‌نامه، نمونه سؤالات امتحانی و نمونه سؤالات آزمون‌های آزمایشی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا این درس را بهتر بیاموزند و در آزمون‌ها نمره خوبی کسب کنند.

درباره‌ی کتاب ماجراهای من و درسام: ریاضی – دوم دبستان:

کتاب پیش رو به معنای واقعی کارتان را راه می‌اندازد و برایتان سودمند است. برای هر درس، یک درس‌نامه چکیده، سودمند و آموزنده ارائه شده که هر چه را نیاز باشد با لحنی ساده و واضح شرح داده است. پس از درس‌نامه با یک مجموعه سؤال، مشابه سؤالات امتحانی مواجه می‌شوید.

اگر درس‌نامه را خوب مطالعه کنید، مطمئناً می‌توانید به تمامی سؤال‌ها پاسخ دهید و با آموختن کلیه نکته‌ها و مفاهیم درس‌نامه و سؤال و تمرین کردن آن‌ها در هر آزمون و امتحان مانند امتحان‌های کلاسی، شفاهی، کتبی و… خیلی راحت نمره‌ی خوبی کسب کنید.

برای نیمسال اول و نیمسال دوم هم چندین آزمون استاندارد برایتان ارائه شده است تا با خیال آسوده سر جلسه امتحان بروید. این اثر یک کتاب آموزشی کامل و جمع‌وجور است که هم در طی سال تحصیلی و هم در روزهای پیش از امتحان به شما کمک می‌کند تا نتیجه‌ی خوبی به دست بیاورید.

کتاب ماجراهای من و درسام: ریاضی – دوم دبستان برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه دوم دبستان مخاطبان این کتاب‌اند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب ماجراهای من و درسام: ریاضی – دوم دبستان | پیام ابراهیم نژاد | انتشارات خیلی سبز