دسته‌بندی نشده · فوریه 16, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب ماجراهای من و درسام: هندسه 1 – پایه دهم | مسعود مودب | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب ماجراهای من و درسام: هندسه 1 – پایه دهمکتاب ماجراهای من و درسام: هندسه 1 – پایه دهم نوشته‌ی مسعود مودب، حاوی درس‌نامه، نمونه سؤالات امتحانی و نمونه سؤالات آزمون‌های آزمایشی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا این درس را بهتر بیاموزند و در آزمون‌ها نمره خوبی کسب کنند.

درباره‌ی کتاب ماجراهای من و درسام: هندسه 1 – پایه دهم:

مطالعه هر درسی ماجرای خاص خود را دارد. هر یک از کتاب‌های ماجراهای من و درسام نیز به یکی از این ماجراها مربوط است. هر چند ماجرای درس خواندن اغلب شرایط و نتایج گوناگونی دارد که از شادی و خوشی و نشاط تا غم و ناراحتی و خستگی قابل تغییر است ولی این کتاب ماجرای دیگری با خود دارد.

در کتاب پیش رو تلاش شده است مطالب کتاب درسی، به صورت درس‌نامه‌های کامل و مثال‌های فراوان و با نظمی خاص، ارائه شود. در نوشتن مباحث گوناگون هر فصل، تمرینات اثباتی کتاب درسی و مثال‌های مکمل تألیفی بهره گرفته شده و همین طور مثال‌های عددی مختلفی مطرح شده است.

در پایان درس‌نامه‌های مرتبط با هر فصل، مباحث نهایی ارائه شده که مطالب را برای شما تثبیت خواهند کرد. برای یادگیری هر چه بهتر و بیشتر دروس، بهتر است مطالب را پله‌پله در درس‌نامه مطالعه کنید و سپس سراغ مسائل امتحانی بروید. اگر زمان کافی ندارید هم می‌توانید مسائل امتحانی را تجزیه و تحلیل کنید.

برای نیمسال اول و نیمسال دوم هم چندین آزمون استاندارد برایتان ارائه شده است تا با خیال آسوده سر جلسه امتحان بروید. این اثر یک کتاب آموزشی کامل و جمع‌وجور است که هم در طی سال تحصیلی و هم در روزهای پیش از امتحان به شما کمک می‌کند تا نتیجه‌ی خوبی به دست بیاورید.

کتاب ماجراهای من و درسام: هندسه 1 – پایه دهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه دهم رشته‌ی ریاضی مخاطبان این کتاب‌اند.
فهرست مطالب کتابفصل اول: ترسیم‌های هندسی و استدلال
پاسخ‌نامه فصل اول
فصل دوم: قضیه تالس، تشابه و کاربردهای آن
پاسخ‌نامه فصل دوم
آزمون‌های نیم‌سال اول
پاسخ‌نامه آزمون‌های نیم‌سال اول
فصل سوم: چندضلعی‌ها
پاسخ‌نامه فصل سوم
فصل چهارم: تجسم فضایی
پاسخ‌نامه فصل چهارم
آزمون‌های نیم‌سال دوم
پاسخ‌نامه آزمون‌های نیم‌سال دوم
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب ماجراهای من و درسام: هندسه 1 – پایه دهم | مسعود مودب | انتشارات خیلی سبز