معرفی و دانلود PDF کتاب ملکه یخی | نانسی کوت | نشر فرواک



معرفی کتاب ملکه یخینانسی کوت در کتاب ملکه یخی، داستان السا را روایت می‌کند که قدرتی خاص برای کنترل برف دارد و برای کشف حقیقت قدرت خود، راهی سفری طولانی می‌شود…

موضوع کتاب ملکه یخی:

کتاب ملکه یخی (Frozen II) از نانسی کوت (Nancy Cote) سرگذشت السا و آنا، تنها فرزندان پادشاه آرندل است. مادر آن‌ها که زن مهربان و دانایی است قبل از خواب برای فرزندانش از افسانه‌های قدیمی قصه می‌گوید که جالب‌ترین آن‌ها، داستان مکانی جادویی است که جواب همه سوالات جهان را در خود دارد. بعد از گذشت چند سال، السا متوجه می‌شود قدرت کنترل برف و سرما را دارد و صدایی عجیب از او می‌خواهد تا به سمت مسیر شمال، همان مکان مرموز حرکت کند.

درباره مجموعه داستان کودک قصه‌های جورواجور:

قصه‌های جورواجور مجموعه‌ای از قدیمی‌ترین داستان‌های دنیاست که خواننده را به دنیایی از جادو می‌برد و کودکان امروز را با قصه‌های خاطره‌انگیز گذشته آشنا می‌کند.

اقتباس‌های هنری از ملکه یخی:

در سال 2013 انیمیشنی به اسم یخ‌زده یا فروزن توسط والت دیزنی منتشر شد که به معرفی شخصیت السا و داستان قدرت عجیب او می‌پرداخت و مقدمه‌ای بر داستان کتاب ملکه یخی است. قسمت دوم آن نیز با اسم یخ‌زده 2، در سال 2019 تولید شد که استقبال بالای مخاطبان و تحسین منتقدان را به دنبال داشت.

کتاب ملکه یخی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 7 تا 9 ساله از مطالعه این داستان لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب ملکه یخی می‌خوانیم:

در پادشاهی آرندل، آنا و اِلسا عاشق قصه‌ای بودندکه مادرشان همیشه قبل از خواب در کودکی برایشان می‌خواند. قصه درباره‌ی یک مسیر اسرارآمیز بود که همه پاسخ‌ها در مورد گذشته را در خود داشت. قصه‌ی مادر باعث می‌شد که دختران به فکر فرو روند و تخیلات آن‌ها برانگیخته شود…
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب ملکه یخی | نانسی کوت | نشر فرواک