دسته‌بندی نشده · می 26, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب نردبام هندسه 1 پیشرفته – پایه دهم | حمید گلزاری | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب نردبام هندسه 1 پیشرفته – پایه دهمکتاب نردبام هندسه 1 پیشرفته – پایه دهم از حمید گلزاری حاوی درس‌نامه، سوالات تشریحی و سوالات چهار گزینه‌ای است که بر آموزش مطالب درسی تمرکز دارد و به دانش‌آموزان در مرور و تمرین مسائل هندسه کمک می‌کند.

درباره کتاب نردبام هندسه 1 پیشرفته – پایه دهم:

هندسه یکی از زیباترین بخش‌های ریاضی است که دانش‌آموزان بسیاری نگران سوالات آن هستند، اما وجود یک درسنامه خوب و تخصصی کافی است تا دیگر به دشواری این درس فکر نکنید. حمید گلزاری هر فصل این کتاب را در سه بخش درس‌نامه، سوالات تشریحی و تستی تدوین کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مطالب درسی را دوره کنید و همچنین آموزش‌هایی که از معلم دریافت کرده‌اید را بسنجید. چینش مسائل به ترتیب آسان به سخت یکی دیگر از مزایای کتاب نردبام هندسه 1 پیشرفته – پایه دهم از انتشارات خیلی سبز است چون ضمن پرورش قوای فکری و به چالش کشیدن مهارت‌های هندسه، شما را از لحاظ روحی برای مواجهه با سوالات دشوار آماده می‌کند.

لازم به ذکر است که انتشارات خیلی سبز مجموعه کتاب‌های نردبام را برای دانش‌آموزانی تالیف کرده که مطالب درسی رابه خوبی آموخته و به دنبال منبعی برای افزایش توانایی و مهارت خود هستند.

کتاب نردبام هندسه 1 پیشرفته – پایه دهم مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان پایه دهم رشته ریاضی مخاطبان این کتاب هستند.
فهرست مطالب کتابفصل اول: ترسیم‌های هندسی و استدلال
فصل دوم: قضیه تالس، تشابه و کاربردهای آن
فصل سوم: چندضلعی‌ها
فصل چهارم: تجسم فضایی
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب نردبام هندسه 1 پیشرفته – پایه دهم | حمید گلزاری | انتشارات خیلی سبز