دسته‌بندی نشده · می 26, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب نردبام هندسه 3 پیشرفته – پایه دوازدهم (کنکور جدید) | مهدی مژدهی | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب نردبام هندسه 3 پیشرفته – پایه دوازدهم (کنکور جدید)مهدی مژدهی و علیرضا قومی در کتاب نردبام هندسه 3 پیشرفته – پایه دوازدهم (کنکور جدید) مباحث این درس مهم را به زبانی ساده توضیح می‌دهند و با استفاده از تمرین‌ها و سوالات چهارگزینه‌ای، به افزایش توانایی و مهارت حل مسائل شما در روز امتحان و کنکور کمک می‌کنند.

کتاب نردبام هندسه 3 پیشرفته – پایه دوازدهم (کنکور جدید):

اگر تصمیم دارید مطالب درسی هندسه پایه سوم را مرور کنید و با پاسخ دادن به سوالات تشریحی و تستی آموخته‌های خود را بسنجید پس این کتاب مناسب شماست! نویسندگان انتشارات خیلی سبز سعی کرده‌اند در تالیف درسنامه به کتاب درسی هندسه 3 وفادار باشند و با استفاده از تمرینات و تست‌های مختلف، تمام بخش‌های مطالب آموزشی را پوشش دهند.

پیشنهاد می‌شود قبل از شروع به حل تست‌ها، درس‌نامه را مطالعه کنید و سپس با پاسخ دادن به سوالات انتهای هر مبحث، توانایی خود در حل پرسش‌های دشوار را بسنجید. لازم به ذکر است که درس‌نامه‌های مجموعه کتاب‌های نردبام خیلی سبز، شما را از مراجعه به کتاب درسی بی‌نیاز خواهند کرد و می‌توانید از آن‌ها برای مرور و جمع‌بندی مطالب استفاده کنید.

لازم به ذکر است که خیلی سبز مجموعه کتاب‌های نردبام را برای دانش‌آموزانی تالیف کرده که مطالب درسی را به خوبی آموخته و به دنبال منبعی برای افزایش توانایی و مهارت خود هستند.

کتاب نردبام هندسه 3 پیشرفته – پایه دوازدهم (کنکور جدید) مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان سال سوم رشته ریاضی (پایه دوازدهم) گروه مخاطب این کتاب هستند.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است. لطفاً، پیش از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت کنید و مطمئن شوید که این کتاب در موبایل یا تبلت شما به‌درستی نمایش داده می‌شود.)
فهرست مطالب کتابفصل اول: ماتریس و کاربردها
درس 1: ماتریس و اعمال روی ماتریس‌ها
درس 2: وارون ماتریس و دترمینان
فصل دوم: آشنایی با مقاطع مخروطی
درس 1: مقاطع مخروطی
درس 2: دایره
درس 3: بیضی و سهمی
فصل سوم: بردارها
درس 1: دستگاه مختصات دوبعدی
درس 2: ضرب داخلی
درس 3: ضرب خارجی
درس 4: حجم متوازی‌السطوح
پاسخنامه تشریحی
پاسخنامه کلیدی
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب نردبام هندسه 3 پیشرفته – پایه دوازدهم (کنکور جدید) | مهدی مژدهی | انتشارات خیلی سبز