دسته‌بندی نشده · می 24, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب نرم افزار ارائه مطلب 2019 مقدماتی | سعیده مفیدی نسب | انتشارات روشنگران راه فردا



معرفی کتاب نرم افزار ارائه مطلب 2019 مقدماتیسعیده مفیدی نسب در کتاب نرم افزار ارائه مطلب 2019 مقدماتی، به صورت پایه‌ای دانش‌آموزان را با نرم‌افزار ارائه مطلب یا همان پاورپوینت آشنا خواهد کرد و در پایان این کتاب کودکان توانایی طراحی یک فایل آموزشی یا تحقیقاتی در قالب (PowerPoint) را به شکلی کاملا اصولی و حرفه‌ای به‌دست خواهند آورد.

درباره کتاب نرم افزار ارائه مطلب 2019 مقدماتی:

در دنیای امروز یادگیری مبانی کار با کامپیوتر، یکی از ملزومات اساسی در زندگی به حساب می‌آید؛ تا جایی که به اعتقاد بسیاری از افراد بی‌سوادی در جهان کنونی، نه ناتوانی از خواندن و نوشتن، بلکه ناآشنایی با اصولِ اولیه‌ی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری درباره‌ی کامپیوتر است.

به همین علت، یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های بسیاری از والدین، آموزش اصولیِ دانش کار با کامپیوتر به کودکان خود است؛ دانشی که استفاده از آن بدون تردید در مراحل مختلف زندگی، از جمله در دوران تحصیل، برای آنان مفید و البته ضروری خواهد بود.

یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای کاربردی کنونی، پاورپوینت است که از آن در ساخت و طراحی اسلایدهای گوناگون بهره برده می‌شود. شما به کمک نرم‌افزار پاورپوینت می‌توانید تصاویر یا متون خود را توسط اسلایدهای خاص و منحصربه‌فرد نمایش دهید و در پروژه تحقیقاتی یا سخنرانی‌تان بهترین ارائه را داشته باشید.

هدف از نگارش و طراحی این کتاب، آموزش نرم افزار ارائه مطلب 2019 مقدماتی یا پاورپوینت (Microsoft PowerPoint ) است. پیشنهاد می‌شود دانش‌آموزان همراه با مطالعه‌ی این کتاب، از تمرین‌های ارائه شده برای آمادگی در آزمون‌های تئوری و عملی و افزایش سواد کودکان در کامپیوتر استفاده نمایند تا تسلط لازم را در این نرم‌افزار کسب نمایند.

کتاب نرم افزار ارائه مطلب 2019 مقدماتی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به شکل روان و جالبی آموزش‌ها را برای دانش‌آموزان 7 تا 12 سال ارائه می‌دهد و تجربه‌ای جدید و متفاوت برای یادگیری کامپیوتر و نرم‌افزارهای گرافیکی برای آن‌ها به وجود می‌آورد؛ همچنین با ارائه سوالات و تمرینات، باعث تثبیت یادگیری در ذهنشان خواهد شد.

با سعیده مفیدی نسب بیشتر آشنا شویم:

او دارای مدرک کارشناس ارشد ریاضیات کاربردی از دانشگاه خوارزمی تهران است. سعیده مفیدی نسب بیش از 15 سال تجربه در زمینه آموزش کامپیوتر به کودکان دارد که در شرکت و انتشارات روشنگران راه فردا که بنیان‌گذار آن است به آموزش می‌پردازد. به اعتقاد وی آموزش کامپیوتر به کودکان و نوجوانان به عنوان ابزاری برای مبارزه با شکاف آموزش در مدارس با زندگی دیجیتالی است.

او در امر آموزش کامپیوتر به هزاران دانش‌آموز نقش کلیدی داشته و برای صدها کارشناس کامپیوتر دوره‌های تربیت مربی و روش تدریس برگزار کرده و بیش از 45 عنوان کتاب در زمینه کودکان و نوجوانان نوشته است. مفیدی نسب همچنین بیش از 25 سال سابقه تدریس در مدارس و دانشگاه دارد.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب نرم افزار ارائه مطلب 2019 مقدماتی | سعیده مفیدی نسب | انتشارات روشنگران راه فردا