دسته‌بندی نشده · فوریه 16, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب نظام خلق و مدیریت ایده‌ها و نظریه‌های تحول گرا | مهدی کیامهر | انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی تهران



معرفی کتاب نظام خلق و مدیریت ایده‌ها و نظریه‌های تحول گراکتاب نظام خلق و مدیریت ایده‌ها و نظریه‌های تحول گرا نوشته‌ی مهدی کیامهر، اصول و شیوه‌هایی تازه و نوآورانه برای حوزه‌های امنیتی، دفاعی و نظامی کشور ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب نظام خلق و مدیریت ایده‌ها و نظریه‌های تحول گرا:

این کتاب به دنبال طراحی نظام خلق و مدیریت ایده‌های تحول‌گرا و تأثیرگذار در حوزه امنیتی، دفاعی و نظامی است. نگارنده در کتاب حاضر مفاهیمی از قبیل ایده، نظام، نظام خلق و مدیریت ایده‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد، سپس براساس شناختی که از حوزه امنیتی، دفاعی و نظامی وجود دارد، نویسنده می‌تواند مطابق شرایط کشور و بهره‌گیری از تجربه‌های جهانی، مدلی تازه و موثر برای خلق مدیریت ایده‌ها و نظریه‌ها در این سه حوزه نیز ارائه دهد.

کتاب نظام خلق و مدیریت ایده‌ها و نظریه‌های تحول گرا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه در حوزه‌ی علوم نظامی و امنیتی کشور علاقه‌مند هستید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب نظام خلق و مدیریت ایده‌ها و نظریه‌های تحول گرا می‌خوانیم:

صاحبان ایده‌های تحول گرا به طور معمول در کار را هم زمان انجام می‌دهند: 1) خیلی عمیق در موقعیت ریز می‌شوند تا جزییات را به درستی درک کنند، 2) در عین حال دید پرنده دارند و آنقدر بالا پرواز می‌کنند که بتوانند نحوه اتصال جزییات به یکدیگر و تشکیل تصویر بزرگ‌تر را ببینند.

برای این موضوع مثال‌های متعددی قابل ذکر است؛ به عنوان مثال استیو جابز برای اینکه مشکلات و چالش‌های موجود بر سر راه طراحی کیسه‌های پلاستیکی محصولات شرکت اپل را حل کند به یک فروشگاه زنجیره‌ای رفت و با دقت به جزیبات بسته‌بندی‌های موادغذایی نگریست و توانست ایده‌ای برای مشکل خودشان از این راه پیدا کنند. از سوی دیگر وقتی جایز شرکت پیکار را خرید و بر آن مدیریت کرد به واسطه درگیر شدن در جزییات کار این صنعت، دید کاملا تازه‌ای نسبت به صنعت تفریحات پیدا کرد و همین تجربه او در چانه زنی و مذاکره با شرکت‌های دیگر صنعت بود که بعدا به او کمک کرد بتواند راه حلی خلاقانه برای حقوق مالکیت فکری موسیقی در صنعت فروش اینترنتی موسیقی پیدا کند.
فهرست مطالب کتابفصل اول: مفهوم شناسی و مبانی نظری
فصل دوم: شناخت نظام‌های خلق و مدیریت ایده‌ها و نظریه‌ها در حوزه دفاعی، امنیتی و نظامی
فصل سوم: نظام خلق و مدیریت ایده‌ها و نظریه‌ها تحول‌گرا و تأثیرگذار در حوزه دفاعی، امنیتی و نظامی
فصل چهارم: جمع‌بندی و نتیجه‌گیری
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب نظام خلق و مدیریت ایده‌ها و نظریه‌های تحول گرا | مهدی کیامهر | انتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی تهران