دسته‌بندی نشده · ژوئن 7, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب همه‌ی ما شگفت‌ انگیزیم! | آر. جی. پالاسیو | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب همه‌ی ما شگفت‌ انگیزیم!همه‌ی ما با همدیگر تفاوت‌هایی داریم و چهره‌ی هیچ کداممان هم شبیه به هم نیست. اما اگر خوب نگاه کنیم، متوجه می‌شویم همه‌ی ما از جهات گوناگون فوق‌العاده‌ایم! کتاب همه‌ی ما شگفت‌ انگیزیم! نوشته‌ی آر. جی. پالاسیو درباره‌ی پسر بچه‌ای‌ است که ظاهرش با بقیه‌ی بچه‌ها فرق دارد. این اثر بعنوان بهترین کتاب مصور گودریدز شناخته شده است.

درباره‌ی کتاب همه‌ی ما شگفت انگیزیم:

قصه‌ی کتاب همه‌ی ما شگفت انگیزیم! (We’re All Wonders) را پسرک بامزه‌ای تعریف می‌کند که صورتش با بقیه‌ی بچه‌ها کمی فرق دارد و این تفاوت باعث شده که بعضی از بچه‌ها او را به همدیگر نشان بدهند یا پشت سرش حرف‌های بد بزنند. این حرف‌ها پسرک قصه‌ی ما را اذیت می‌کند. او می‌داند که نمی‌تواند ظاهرش را تغییر دهد اما شاید دیگران بتوانند نگاهشان را تغییر دهند. آن وقت می‌فهمند که همه‌ی ما شگفت‌انگیزیم!

آر. جی. پالاسیو (R. J. Palacio) در این کتاب با روایت جذاب و تصویرسازی‌های گیرا به بچه‌ها نشان می‌دهد که زندگی در جهان کودکان استثنایی یا معلول چگونه است. و به بهترین شیوه به بزرگترها می‌آموزد که چطور با کودکان خود درباره‌ی همدلی با دیگران، صحبت کنند.

گفتنی‌ست نویسنده این اثر را بر اساس کتاب پرفروش و درخشان پیشین خود، «شگفت‌انگیز» (Wonder) نوشته است.

در نکوداشت کتاب همه‌ی ما شگفت انگیزیم:

– داستانی زیبا، بامزه و گاهی اوقات غم‌انگیز به دلیل دگرگونی آرامی که در خواننده به وجود می‌آورد. (The Wall Street Journal)
– غنی و به یاد‌ماندنی. (The NewYork Times Book Review)

کتاب همه‌ی ما شگفت‌ انگیزیم مناسب چه کسانی است؟

تمام کودکان رده‌ی سنی 3 تا 7 سال، علاقه‌مندان به ادبیات کودک و دوست‌داران روانشناسی کودکان از خواندن این کتاب لذت فراوانی خواهند برد.

آر. جی. پالاسیو را بیشتر بشناسیم:

آر. جی. پالاسیو (متولد 1963) نویسنده‌ و گرافیست آمریکایی است. او رمان‌های زیادی برای کودکان و نوجوانان نوشته و تصویرسازی کرده‌ که یکی از این رمان‌ها به نام «شگفت‌انگیز» از سال 2012 در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک ‌تایمز قرار دارد و بیش از پنج میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته است.

در بخشی از کتاب همه‌ی ما شگفت‌ انگیزیم می‌خوانیم:

میلیون‌ها آدم.
آدم‌هایی که رنگ پوستشان با هم فرق دارد.
آدم‌هایی که راه رفتن و حرف زدنشان با هم فرق دارد. آدم‌هایی که قیافه‌شان با بقیه فرق دارد!
مثل من!
زمین برای همه‌جور آدمی جا دارد.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب همه‌ی ما شگفت‌ انگیزیم! | آر. جی. پالاسیو | انتشارات پرتقال