دسته‌بندی نشده · فوریه 16, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب هنرهای دستی و سیر تحول آن | رضا صدیقی | انتشارات نویسندگان آزاد



معرفی کتاب هنرهای دستی و سیر تحول آنکتاب هنرهای دستی و سیر تحول آن نوشته‌ رضا صدیقی کتاب هفتم از مجموعه 25 کتاب تخصصی ارشد هنر، با ارائه مجموعه سوالات سال‌های اخیر آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد صنایع دستی به همراه پاسخنامه تستی آن‌ها، شما را یاری می‌کند تا بتوانید برای شرکت در این آزمون دانش لازم را به دست آورید و نتیجه‌ای مطلوب کسب کنید.

درباره رشته صنایع دستی:

رشته صنایع دستی از جمله‌ رشته‌هایی‌ست که هنرمند حاصل هنر و خلاقیت خود را به صورت تجسمی مشاهده می‌کند و کاربرد آن را در زندگی و استفاده مخاطب مدنظر قرار می‌دهد. با این وجود یک هنرمند صنایع دستی از نظریات و جنبه‌های هنر محض هم باید آگاهی کامل داشته باشد و به صورت تئوری نیز بر این مباحث تسلط پیدا کند.

رشته صنایع دستی یکی از زیر مجموعه‌های هنرهای پژوهشی و صنایع دستی است که از رشته‌های شناور کنکور هنر به حساب می‌آید. دانشجویان کارشناسی هنر می‌توانند با انتخاب این رشته در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهند.

دانشجویان در این رشته با هنر ایرانی و اسلامی آشنا می‌شوند و برای تعالی و معرفی آن به جهان هنر، فراتر از مرزهای بومی تلاش می‌کنند.

درباره مجموعه تست‌های ارشد هنر:

این مجموعه کتاب‌های درسی و آموزشی توسط گروهی از نویسندگانِ متخصص تألیف گشته و از سوی انتشارات نویسندگان آزاد خدمت شما ارائه گردیده است. تلاش مولفین در هر یک از مجلدات این مجموعه بر آن بوده که با گردآوری تمام تست‌های مهم و کاربردیِ آزمون‌های کارشناسی ارشد هنر در سالیان اخیرِ، شما را از مراجعه به هر منبع دیگری بی‌نیاز سازند.

کتاب هنرهای دستی و سیر تحول آن مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای تمامی متقاضیانی که در کنکور کارشناسی ارشد رشته‌ صنایع دستی شرکت می‌کنند، منبعی مناسب و کاربردی باشد.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب هنرهای دستی و سیر تحول آن | رضا صدیقی | انتشارات نویسندگان آزاد