دسته‌بندی نشده · آوریل 26, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای پیام‌های آسمانی و آموزش قرآن هشتم و نهم تیزهوشان | بنفشه فاضلی | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای پیام‌های آسمانی و آموزش قرآن هشتم و نهم تیزهوشانبرای آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و برتر آماده می‌شوید؟ با مطالعه‌ی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای پیام‌های آسمانی و آموزش قرآن هشتم و نهم تیزهوشان مجموعه‌ای کامل و به‌روزرسانی‌شده از مطالب درسی مورد نیاز خود را بخوانید و با آزمون‌های شبیه‌سازی‌شده میزان دانش و مهارت خود را بسنجید.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای پیام‌های آسمانی و آموزش قرآن هشتم و نهم تیزهوشان:

پایه‌ی نهم مقطعی است که در آن، برای ورود به دوره‌ی دوم متوسطه، آزمون تیزهوشان برگزار می‌شود. سبک و سیاق برگزاری این آزمون از روشی که برای تدریس درس قرآن در مدارس به کار می‌رود بسیار فاصله دارد. به همین دلیل است که اغلب دانش‌آموزان در تطبیق دادن خود با شرایط آزمون دچار مشکل می‌شوند.

در کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای پیام‌های آسمانی و آموزش قرآن هشتم و نهم تیزهوشان این تلاش صورت گرفته تا ویژگی‌های خاص آزمون مدارس سمپاد رعایت شود. اصل و اساس این کتاب مباحث کتاب قرآن پایه‌های هشتم و نهم است، اما از آیات و مطالب مفهومی کتاب پیام‌های آسمانی و احادیث کتاب عربی نیز استفاده شده است. این کتاب شامل درسنامه، آزمون و پاسخنامه‌ی تشریحی است و می‌تواند در موفقیت دانش‌آموزان در این آزمون‌ها یاریگر آن‌ها باشد.

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای پیام‌های آسمانی و آموزش قرآن هشتم و نهم تیزهوشان برای چه کسانی مناسب است؟

داوطلبان شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان مخاطب این کتاب آموزشی‌اند.
فهرست مطالب کتابپایه‌ی هشتم
پایه‌ی نهم
پاسخنامه‌ی تشریحی
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای پیام‌های آسمانی و آموزش قرآن هشتم و نهم تیزهوشان | بنفشه فاضلی | انتشارات خیلی سبز