دسته‌بندی نشده · آوریل 30, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب پوپو می‌گه بابا جون، مردم از درد دندون | محمود میرزایی دلاویز | نشر کیوان



معرفی کتاب پوپو می‌گه بابا جون، مردم از درد دندونمحمود میرزایی دلاویز در کتاب پوپو می‌گه بابا جون، مردم از درد دندون اهمیت مسواک زدن و مراقبت از دندان را با استفاده از زبان شعر به کودکان آموزش می‌دهد. وجود ترجمه انگلیسی در پایین صفحات نیز می‌تواند به یادگیری کلمات جدید یا ایجاد علاقه نسبت به یادگیری زبان کمک کند.

موضوع کتاب پوپو می‌گه بابا جون، مردم از درد دندون:

کتاب پوپو می‌گه باباجون، مردم از درد دندون (The toothache killed me dad says nice popo) درباره زمانی است که پوپو تصمیم گرفته مسواک زدن را کنار بگذارد. پدر و مادرش به او یادآوری می‌کنند که مسواک از دندان‌ها محافظت می‌کند اما پوپو که همیشه دندان‌های سالمی داشته این حرف را باور نمی‌کند، تا زمانی که یک اتفاق باعث می‌شود درستی حرف والدینش ثابت شود… .

درباره مجموعه شعر کودک پوپو:

این مجموعه مصور، قصه پوپو را در قالب شعر روایت می‌کند که در هر قسمت از کتاب به مشکلی برمی‌خورد اما با کمک پدر و مادر و دوستانش موفق می‌شود آن را حل کند. محمود میرزایی دلاویز این مجموعه را به زبان شعر تالیف کرده و با استفاده از تصاویر جذاب، می‌تواند توجه کودک شما را به راحتی جلب کند. ویژگی مهم دیگر کتاب‌های پوپو، وجود ترجمه انگلیسی متن است که در آموزش کلمات انگلیسی به کودکان مفید و کاربردی است.

کتاب پوپو می‌گه بابا جون، مردم از درد دندون مناسب چه کسانی است؟

این داستان مصور و آهنگین، برای کودکان 3 تا 8 ساله نوشته شده و می‌توان از آن برای آموزش اهمیت بهداشت دهان و کلمات انگلیسی به این گروه سنی استفاده کرد.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب پوپو می‌گه بابا جون، مردم از درد دندون | محمود میرزایی دلاویز | نشر کیوان