دسته‌بندی نشده · آوریل 9, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب چقدر خوب است که تو هستی… | منیره هاشمی | انتشارات سروش



معرفی کتاب چقدر خوب است که تو هستی…منیره هاشمی در کتاب چقدر خوب است که تو هستی… داستان دختر کوچولویی را روایت می‌کند که یک روز خودش را از همه‌ی نقاشی‌هایی که تاکنون کشیده بود، ‌پاک کرد. نویسنده در قالب داستانی کوتاه و دلنشین به کودکان نشان می‌دهد که بودن آن‌ها برای اطرافیانشان تا چه اندازه دوست‌داشتنی و اثربخش است.

درباره کتاب چقدر خوب است که تو هستی:

همه‌ی ماجرا از یک تصمیم عجیب شروع شد؛ سارا، دختر کوچولویِ‌ کتاب چقدر خوب است که تو هستی، تصمیم گرفت خودش را از همه‌ی نقاشی‌هایی که تا به حال کشیده بود، پاک کند. او در دنیای واقعی احساس نامرئی بودن می‌کرد. بنابراین دیگر فرق چندانی نداشت که در نقاشی‌ها حضور داشته باشد یا نه. ازاین‌روی، درست زمانی که پدر مشغول رفتن به سر کار بود و مادر داشت به داداش کوچولو شیر می‌داد، سارا دفتر نقاشی‌اش را باز کرد…

مدت زیادی طول کشید تا سارا بتواند خودش را از نقاشی‌هایش پاک کند؛ طول کشید اما در نهایت انجام شد. حالا دیگر بیست نقاشی مانده بود که سارا در هیچ‌کدامشان حضور نداشت. در نقاشیِ جنگل، مامان تنها بود. در نقاشی عروسی، دیگر سارا دنباله‌ی لباس عروس را نگرفته بود و در نقاشی‌ای که سارا از تولد خود کشیده بود، هیچ‌کس پشت کیک تولد نشسته بود… انگار هیچ‌کس سراغی از سارا نمی‌گرفت. حتی همین لحظه که مشغول پاک کردن خودش از نقاشی‌هایش بود! هنگامی که سارا مشغول فکر کردن به این موضوعات بود، به ناگهان اتفاقی افتاد…

بد نیست اشاره کنیم تصویرگری کتابی که پیش روی شماست،‌ برعهده‌ی سحر محمدی‌زاد بوده و تصاویر جذاب او از جمله عواملی‌ست که دو چندان بر جذابیت این اثر اضافه کرده و کودکان را به مطالعه آن ترغیب می‌کند. اگر کسی اندکی با ادبیات کودک و نوجوان آشنایی داشته باشد، نام منیره هاشمی را شنیده است. او در کتاب چقدر خوب است که تو هستی نیز همچون دیگر آثار خود از طریق روایت داستانی جذاب تلاش کرده تا مفاهیم عمیقی را به کودکان آموزش دهد.

کتاب چقدر خوب است که تو هستی مناسب چه کسانی است؟

منیره هاشمی این اثر جذاب را برای کودکان 6 تا 8 سال به نگارش درآورده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

با منیره هاشمی بیشتر آشنا شویم:

منیره هاشمی 7 مرداد 1359 در شهر مشهد متولد شد. 13 ساله بود که اولین شعر خود را سرود. او تاکنون اشعار متعددی را به صورت پراکنده در مجلات و روزنامه‌های معتبری همچون روزنامۀ قدس، مجلۀ جوانان، نشریۀ باران، ماهنامۀ ارشاد اسلامی خراسان منتشر کرده است. از دیگر آثار منیره هاشمی می‌توان به کتاب بستنی رنگین‌کمان، آقای تابستان، پله می‌گه میومیو و زیتون اشاره کرد.

در بخشی از کتاب چقدر خوب است که تو هستی می‌خوانیم:

گربه داشت به طرف داداش کوچولو می‌رفت. سارا ترسید. پیش خودش گفت: «نکند داداش کوچولو را گاز بگیرد یا نکند ناخن‌های تیزش را روی لپ نرم او بکشد!»

سارا جیغ کشید. مامان از خواب پرید. داداش کوچولو ترسید و گریه کرد. گربه دمش سیخ شد و از ترس پا به فرار گذاشت.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب چقدر خوب است که تو هستی… | منیره هاشمی | انتشارات سروش