دسته‌بندی نشده · می 25, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب چند کنکور درس‌های عمومی رشته تجربی و ریاضی (جلد پاسخ) | گروه نویسندگان | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب چند کنکور درس‌های عمومی رشته تجربی و ریاضی (جلد پاسخ)با از سر گذراندن 38 آزمون، با خیال راحت، به استقبال کنکور سراسری بروید! کتاب چند کنکور درس‌های عمومی رشته تجربی و ریاضی (جلد پاسخ) شامل پاسخ‌نامه‌ی تشریحی کنکورهای سراسری سال‌های قبل و 7 آزمون تألیفی است که بنا دارند داوطلبان رشته‌ی تجربی و ریاضی را در دوران آمادگی برای کنکور یاری کنند. کتاب حاضر از انتشارات خیلی سبز است و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی کتاب چند کنکور درس‌های عمومی رشته تجربی و ریاضی (جلد سؤال) به حساب می‌آید.

درباره‌ی کتاب چند کنکور درس‌های عمومی رشته تجربی و ریاضی (جلد پاسخ):

زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی، و زبان انگلیسی. درس‌های عمومی رشته‌ی تجربی و ریاضی شامل این درس‌هاست. اگر در هر یک از این دروس‌ احساس ضعف می‌کنید، نگران نباشید، چون کتاب‌های چند کنکور درس‌های عمومی رشته تجربی و ریاضی (جلد سؤال و پاسخ) از انتشارات خیلی سبز بنا دارند با نمونه‌سؤال‌های کنکورهای سال‌های گذشته و چندین آزمون تألیفی شما را برای این آزمون آماده کنند.

کتاب حاضر پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آزمون‌هایی است که در کتاب چند کنکور درس‌های عمومی رشته تجربی و ریاضی (جلد سؤال) آمده‌اند و به داوطلبان شرکت در کنکور سراسری کمک می‌کند تا برآوردی دقیق از سطح دانش و مهارت خود داشته باشند و بتوانند نقاط ضعف خود را از بین ببرند.

کتاب چند کنکور درس‌های عمومی رشته تجربی و ریاضی (جلد پاسخ) برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر از انتشارات خیلی سبز مناسب کلیه‌ی داوطلبان شرکت در کنکور سراسری تجربی و ریاضی است.

لطفاً در نظر داشته باشید که این کتاب صرفاً شامل پاسخ‌نامه‌ی تشریحی است و پرسش‌ها در کتاب دیگری با عنوان «چند کنکور درس‌های عمومی رشته تجربی و ریاضی (جلد سؤال)» آمده‌اند.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است. لطفاً، پیش از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت کنید و مطمئن شوید که این کتاب در موبایل یا تبلت شما به‌درستی نمایش داده می‌شود.)
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب چند کنکور درس‌های عمومی رشته تجربی و ریاضی (جلد پاسخ) | گروه نویسندگان | انتشارات خیلی سبز