دسته‌بندی نشده · ژوئن 22, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد سوال) | گروه نویسندگان | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد سوال)آیا برای شرکت در کنکور سراسری آماده می‌شوید و به دنبال راهی برای مرور سریع همه دروس هستید؟ نگران نباشید! کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد سوال) از انتشارات خیلی سبز همان چیزی است که به کمک شما می‌آید. با انجام 12 دوره تست کنکور سال‌های 1395 تا 1400 می‌توانید به‌راحتی آب خوردن در کنکور سراسری پذیرفته شوید. پاسخ‌نامه‌ی تشریحی این کتاب در جلد دیگری منتشر شده است.

درباره کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد سوال)

تقریبا همه همسن‌وسال‌ها و هم‌کلاسی‌هایتان در حال دویدن در مسیر کنکور هستند و هر کسی تلاش می‌کند با بیشترین سرعت ممکن به سمت خط پایان بدود! اگر می‌خواهید از بقیه جلو بزنید و در این مسیر جزو نفرات اول باشید باید بهترین کتاب‌ها را بخوانید و به مرور آزمون‌های کنکور چند سال اخیر بپردازید.

کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد سوال) خیلی سبز بهترین منبع برای مرور سوالات مهم و نکات پرتکرار کنکوری است. در این کتاب سوالات کامل 12 آزمون سراسری در اختیار شما قرار می‌گیرد که تمرین بسیار خوبی برای آمادگی در کنکور و موفقیت در این آزمون سراسری است.

تمامی آزمون‌های موجود در این کتاب با کتب نظام جدید مطابقت داده شده و به‌طور ویژه برای دانش‌آموزان کنکوری رشته تجربی طراحی شده است. در پایان سوالات، پاسخ‌نامه کلیدی سوالات نیز وجود دارد که امکان ارزیابی آزمون‌ها را به شما می‌دهد. اما بهتر است بدانید که انتشارات خیلی سبز جلد دیگری را برای این کتاب منتشر کرده است که شامل پاسخ‌نامه تشریحی می‌شود. با تهیه این دو منبع کمک آموزشی می‌توانید به طور کامل شرایط کنکور سراسری را برای خودتان شبیه‌سازی کرده و در پایان عملکرد خودتان را به‌خوبی ارزیابی کنید.

کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد سوال) برای چه کسانی مناسب است؟

همه دانش‌آموزان رشته تجربی که در آستانه کنکور سراسری قرار دارند و می‌خواهند بهترین نتیجه را در این آزمون به دست آورند، مخاطبان این کتاب هستند.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد سوال) | گروه نویسندگان | انتشارات خیلی سبز