دسته‌بندی نشده · مارس 20, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب گام به گام: دفاع نیمزوهندی | کریس وارد | انتشارات کیان نشر



معرفی کتاب گام به گام: دفاع نیمزوهندیکریس وارد استاد بزرگ در کتاب گام به گام: دفاع نیمزوهندی اصول اساسی نیمزوهندی و واریانت‌های متعدد آن را مورد بازبینی و ارزیابی قرار داده است. نیمزوهندی یکی از بهترین و در عین حال محبوب‌ترین دفاع‌های انتخابی سیاه در برابر 1.d4 است که فرصت‌هایی را برای نامتعادل ساختن بازی و تلاش برای برد بدون ریسک غیرضروری، در اختیار سیاه قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب گام به گام: دفاع نیمزوهندی:

حامیان دفاع نیمزوهندی چهره‌های شاخصی مانند کاسپاروف، کرامینک، آناند و کارپوف هستند که پیوسته از آن استفاده برده‌اند. در اثنای این کتاب کریس وارد (Chris Ward) با استفاده از نکات، راهنمایی‌ها و هشدارها، استراتژی‌ها، ایده‌ها و تاکتیک‌های کلیدی را برای هر دو طرف به روشنی تشریح کرده است.

کتاب گام به گام دفاع نیمزوهندی (Starting out – The nimzoIndian) تالیف یکی از بازیکنان سخت‌کوش و متعصب دفاع نیمزوهندی است که پوشش تمامی واریانت‌های اصلی و کلیدی را شرح داده و رویکردی اصولی به یکی از با اهمیت‌ترین گشایش‌های شطرنج دارد.

کتاب گام به گام: دفاع نیمزوهندی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به شطرنج‌بازها و علاقه‌مندان به این ورزش پرطرفدار پیشنهاد می‌شود.

کریس وارد را بیشتر بشناسیم:

کریس وارد قهرمان سابق انگلستان یکی از مربیان موفق و نویسنده‌ای شناخته شده است. از آثار او می‌توان به «شروع بازی خود را بهبود ببخشید.» و کتاب پرفروش «نوبت حرکت با شماست» اشاره کرد.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب گام به گام: دفاع نیمزوهندی | کریس وارد | انتشارات کیان نشر