دسته‌بندی نشده · فوریه 20, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب یک کتاب خیلی خوب کثیف شده | پتریک مک دانل | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب یک کتاب خیلی خوب کثیف شدهداستانی جذاب از پتریک مک‌دانل که به کودکان یاد می‌دهد ایرادهایشان را بپذیرند. کتاب یک کتاب خیلی خوب کثیف شده هر خواننده‌ای را به خنده می‌اندازد و باعث می‌شود از مشکلات زندگی ناامید نشوند.

درباره کتاب یک کتاب خیلی خوب کثیف شده

لویی می‌خواهد برای بچه‌ها یک قصه تعریف کند، اما هر بار چیزی جلوی او را می‌گیرد. یک‌بار مربا روی صفحه‌های کتاب ریخت، بعد یک نفر قاشق کره بادام‌زمینی را کج گرفت و همه‌جا حسابی کثیف شد. وقتی لویی فکر می‌کرد دیگر از این بدتر نمی‌شود، قطره‌های آب پرتقال هم از راه رسیدند و حتی یک نفر هم برگه‌های کتاب را خط‌خطی کرد! لویی آن‌قدر از این اتفاق‌ها ناراحت شد که قصه گفتن را فراموش کرد و تصمیم گرفت یک جایی خودش را از خواننده‌ها قایم کند.

کتاب یک کتاب خیلی خوب کثیف شده (A perfectly messed-up story) با بقیه داستان‌ها حسابی فرق دارد، می‌دانید چرا؟ چون قرار است آن را از زبان پسری بشنویم که داخل یک قصه زندگی می‌کند. برای همین لکه‌های مربا و آب‌میوه فقط صفحه‌های کتاب را کثیف نکرده‌اند، آن‌ها خانه عزیز لویی را به هم ریخته‌اند! لویی از این اتفاق دل‌شکسته و ناراحت است اما نمی‌داند که به‌زودی درس بزرگی را یاد می‌گیرد، اینکه ارزش یک کتاب به داستانی است که تعریف می‌کند نه اینکه چقدر زیبا به نظر می‌رسد…

نکوداشت‌های کتاب یک کتاب خیلی خوب کثیف شده

– ترکیبی درخشان از داستانی سرگرم‌کننده، دوستانه و خنده‌دار به همراه اضطراب و آشفتگی‌های زندگی. (کراکوس)
– واکنش‌های اغراق‌آمیز لویی هرگز تکراری نمی‌شوند! (Publishers Weekly)
– چه کسی از مطالعه کتابی که درگیر وقایع عجیب و غیرقابل‌پیش‌بینی شده لذت نمی‌برد؟ (نیویورک‌تایمز)
– بچه‌هایی که از کثیف شدن کتاب‌های خود شاکی هستند با هر صفحه این کتاب به خنده می‌افتند و از آن لذت می‌برند. (Booklist)

کتاب یک کتاب خیلی خوب کثیف شده مناسب چه کسانی است؟

گروه سنی 3 تا 7 ساله از داستان لویی لذت خواهند برد و از او یاد می‌گیرند که نقص‌هایشان را در آغوش بگیرند.

با پتریک مک‌دانل بیشتر آشنا شویم:

پتریک مک‌دانل (Patrick McDonnell) نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز و همین‌طور تصویرگری حرفه‌ای است. او به دلیل خلق کمیک استریپ Mutts شهرت دارد و توانسته با آثار خود الهام‌بخش نویسندگان بسیاری باشد. مک‌دانل توانسته جوایز متعددی از جمله روبن، جمله بالاترین افتخار انجمن ملی کاریکاتوریست‌ها را به دست بیاورد. «تک: پسر غارنشین مدرن»، «وقت مهربونیه» و «هنر» آثاری از مک‌دانل هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب یک کتاب خیلی خوب کثیف شده | پتریک مک دانل | انتشارات پرتقال