دسته‌بندی نشده · آوریل 10, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ | ویلیام اف. پاول | انتشارات سپهر دانش



معرفی کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگبا چهار گام ساده، 1500 فرمول ترکیب رنگ را یاد بگیرید! ویلیام اف. پاول در کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ به ما تکنیک‌های ساده و کاربردی‌ای را آموزش می‌دهد که لذت نقاشی را صدچندان می‌کنند. کتاب حاضر از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در بخش نقاشی اکریلیک و طبیعت بی‌جان است.

درباره‌ی کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ:

دوست دارید فرمول‌های جذاب و دقیقی را برای ترکیب رنگ یاد بگیرید؟ انتخاب شما کاملاً درست بوده است! کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ (1500 Color Mixing Recipes for Oil, Acrylic & Watercolor) بنا دارد در 4 گام ساده و اساسی به شما یاد بدهد که چگونه آسمان را به‌زیبایی رنگ‌آمیزی کنید، چطور صخره‌ای خشن را به تصویر بکشید، به چه نحو درخت‌ها را طبیعی جلو دهید، و به چه ترتیب هر چیزی را که مد نظرتان است به دقیق‌ترین شکل ممکن بیافرینید.

ویلیام اف. پاول (William F. Powell)، هنرمند برجسته، در کتاب پیش رو، با زبانی ساده و با استفاده از تصاویر، به ما کمک می‌کند تا به درکی از تئوری رنگ‌ها برسیم و پس از آن تکنیک‌هایی را بیاموزیم که راهنمای ما برای نقاشی با رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ است.

در کتاب حاضر، پس از بیان مقدماتی درباره‌ی رنگ و انواع آن، به قسمت اصلی کتاب می‌رسیم که شامل 5 بخش است: در بخش اول، با تئوری رنگ‌ها آشنا می‌شویم. بخش دوم کلیاتی را درباره‌ی ترکیب رنگ برای رنگ روغن و اکریلیک بیان می‌کند، در بخش سوم کلیات ترکیب رنگ را برای آبرنگ می‌بینیم، و ترکیب رنگ برای پرتره و برای مناظر و چشم‌اندازها بخش‌های بعدی این کتاب را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است که کتاب حاضر در بین 10 کتاب پرفروش سایت آمازون در بخش نقاشی اکریلیک و نقاشی طبیعت بی‌جان جای دارد.

کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر علاقه دارید دانش خود را در حوزه‌ی رنگ تقویت کنید، این کتاب مناسب شماست.

با ویلیام اف. پاول بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر هنرمندی شناخته‌شده در سطح بین‌المللی و یکی از برجسته‌ترین نقاشان آمریکاست. ویلیام اف. پاول در معتبرترین مدارس هنر تحصیل کرده و بیش از 45 سال است که به هنرهای زیبا اشتغال دارد.

پاول حاصل تجربیاتش را در چندین کتاب گرد آورده و مؤلف چندین کتاب آموزشی هنر از جمله چندین عنوان از مجموعه‌کتاب‌های انتشارات والتر فاستر است.

«آموزش طراحی از بدن انسان»، «آموزش گام‌به‌گام طراحی گل»، «پرسپکتیو» و… از کتاب‌های این هنرمند هستند که به فارسی برگردانده شده‌اند.

در بخشی از کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ می‌خوانیم:

هر دستورالعمل آبرنگ که در این کتاب آمده، تراز آب خاصی را نشان می‌دهد. سطح (تراز) آب نشان می‌دهد که چه اندازه رنگ می‌تواند با آب رقیق شود و شدت رنگ را روشن‌تر و کم‌رنگ ساخته، یا از آب کمتری استفاده شود که این باعث تیره شدن آن می‌شود. سطح 1، نازک‌ترین لایه رنگی، روشن‌ترین شدت رنگی را داشته و آب بیشتری نیاز دارد. سطح 2 نیز رقیق و روشن است، اما به آب کمتری نسبت به سطح 1 نیازدارد. سطح 3 با شدت متوسطنیاز کمتری نسبت به سطح 2 به آب دارد. سطح 4 دارای شدت زیاد بر مبنای مقدار آب کمتر است. سطح 5 از شدت بسیار بالا برخوردار بوده، به آب کم احتیاج داشته و یا اصلاً نیاز به آب ندارد.
فهرست مطالب کتابدرباره کتاب
مقدمه
دستورالعمل‌ها
تئوری رنگ
ترکیب رنگ جامع برای رنگ روغن و اکریلیک
ترکیب رنگ جامع برای آبرنگ
ترکیب رنگ جامع برای پرتره
ترکیب رنگ جامع برای منظره
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ | ویلیام اف. پاول | انتشارات سپهر دانش