دسته‌بندی نشده · ژوئن 10, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رازهای فروش | نیک کانستبل | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی



معرفی خلاصه کتاب صوتی رازهای فروشهمانطور که از نام خلاصه کتاب صوتی رازهای فروش بر می‌آید، اثر حاضر خلاصه‌ای‌ست از کتابی به همین نام که توسط نیک کانستبل به رشته‌ی تحریر درآمده است. نویسنده در این اثر رازهایی طلایی را با شما به اشتراک می‌گذارد که با به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید فروش خود را چند برابر و رقبا را از میدان به در کنید! این شما و این راهنمایی کاربردی برای رسیدن به موفقیت در حوزه‌ی تجارت…

درباره خلاصه کتاب صوتی رازهای فروش:

“موفقیت” مسأله‌ای‌ست که اغلبْ ذهن ما را به خود مشغول می‌دارد. به‌ویژه زمانی که صحبت از تجارت می‌شود، همه‌ی ما می‌خواهیم که فرد موفق‌تری باشیم. تمامی تلاش‌ها و تقلّاهای ما در طول روز، فارغ از این که موفق‌ بودن را چگونه تعریف کنیم، برای دست‌یابی به این امر است. گاهی در این مسیر شکست می‌خوریم و ناامید می‌شویم و گاهی نیز موفقیت‌های کوچک و یا بزرگی نصیبمان می‌شود. اما اگر به شما بگوییم موفق شدن در کسب‌وکار آنقدرها هم که می‌گویند پیچیده و دشوار نیست، چه؟

اثر حاضر خلاصه‌ای‌ست از کتاب پرمخاطبِ رازهای فروش (Selling secrets)، که توسط نیک کانستبل (Nick Constable) به رشته‌‌ی تحریر درآمده است. نویسنده در این خلاصه کتاب رازهایی را با شما به اشتراک می‌گذارد که اگر آن‌ها را به کار ببندید، به یکی از برترین‌‌ها در کسب‌وکار خود تبدیل می‌شوید و فروشتان چند برابر می‌شود. خلاصه کتاب رازهای فروش راهنمایی‌ست کم‌حجم، کاربردی و اثرگذار برای فروشندگانی که قصد دارند مشتریان بالقوه‌ی مناسبی انتخاب کنند، خود را برای مذاکرات تجاری آماده سازند و راز چرایی و چگونگی خرید مردم را بیابند.

پایه‌ و اساس موفقیت در حوزه‌ی تجارت، فروش مناسب است. برای این که در این زمینه به موفقیت برسید، باید بلد باشید به عنوان فروشنده چگونه باید محصول خود را به فروش برسانید. به همین دلیل است که مطالعه‌ی کتاب رازهای فروش از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که همه چیز حول محور فروش می‌چرخد… چندین اصل اساسی وجود دارد که اگر آن‌ها را به درستی رعایت نکنید، باید با شانس خود برای موفق شدن خداحافظی کنید! رازهای فروش چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن چشم بپوشید.

اگرچه کتاب حاضر به صورت خلاصه در اختیار شما قرار گرفته، اما تمامی نکات اصلی نسخه‌ی کامل کتاب را در بر می‌گیرد و بهترین راهنما برای کسانی‌ست که زمان کافی برای مطالعه ندارند. نیک کانستبل با آثار خود زندگی میلیون‌ها نفر را تحت‌ تأثیر قرار داده و کتاب رازهای فروش نیز در زمره‌ی همین آثار قرار می‌گیرد. گفتنی‌ست فرشته خلیلی پالندی این خلاصه کتاب را به فارسی برگردانده و ریحانه واحدی خوانش آن را بر عهده داشته است.

خلاصه کتاب صوتی رازهای فروش مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید فروش خود را چند برابر کنید، خلاصه کتاب صوتی رازهای فروش به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی رازهای فروش می‌شنویم:

شما به خودتان هر فرصتی داده‌اید تا درباره‌ی مشتری بالقوه، مشکلاتتان و توانایی‌های آن‌ها برای خرید آموزش ببینید. شما تشخیص‌تان را کامل کرده‌اید و به توافق مشترکی و با ارزش مشتری بالقوه رسیده‌اید.

آن‌ها ممکن است با کالا و خدماتتان به تغییر مثبتی دست یافته باشند که می‌توانند در کسب‌وکارشان به کار گیرند. این اصولی است که اکنون شما می‌توانید گام‌های خودتان را بسازید.

«فصل پنجم، بخش یکم»: پرونده‌ی کسب و کاری ایجاد کنید: قبل از این که شما در جایگاهی که هستید، گام‌های خود را بسازید، باید سعی کنید تمامی حقایق و تمامی اعداد و ارقامی که از مکالمه با مشتری بالقوه استنتاج کرده‌اید، استخراج کنید.
فهرست مطالب کتاب صوتی۳ دقیقهفصل اول: چرایی و چگونگی خرید مردم۳ دقیقهفصل دوم: فروش به افراد درست۳ دقیقهفصل سوم: مشتریان بالقوه مناسب را انتخاب کنید۳ دقیقهفصل چهارم: ملاقات با مشتری۳ دقیقهفصل پنجم: ساختن گام خود۳ دقیقهفصل شش: برای مذاکره آماده باشید۳ دقیقهفصل هفتم: نگرش درستادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رازهای فروش | نیک کانستبل | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی