دسته‌بندی نشده · آوریل 13, 2022 0

معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی بلبل و کفشدوزک | مریم قمی بزرگی | کانون فرهنگی چوک

[ad_1]

معرفی کتاب صوتی بلبل و کفشدوزکمریم قمی بزرگی در کتاب صوتی بلبل و کفشدوزک داستان بلبل غمگینی را روایت می‌کند که بسیار غمزده بود؛ حتی پرواز کردن هم نمی‌توانست او را خوشحال کند. او یک روز که مشغول پرواز کردن بود، به کفشدوزکی رسید و این دیدار اتفاقی بزرگ برای او رقم زد… نویسنده در این اثر به بچه‌ها می‌آموزد که چگونه می‌توان با صبر سختی‌های زندگی را پشت سر گذاشت و از نو شروع کرد.

درباره کتاب صوتی بلبل و کفشدوزک:

بلبل داستانِ ما خیلی خیلی غمگین بود. حتی پرواز کردن هم نمی‌توانست اندکی از افسردگی و غم او کم کند. او هر کار که می‌کرد، هیچ فایده‌ای نداشت. تنها غمگین و غمگین‌تر می‌شد و انگار هیچ چیز در او اثر نمی‌کرد. اما علت این همه گرفتگی و غم چه بود؟

بلبل خوش‌آواز و خوش‌رنگ ما لانه‌ای در نزدیکی رودخانه داشت. یک روز آب رودخانه بالا آمد و خانه‌ی او را در هم شکست. بلبل چنان دلشکسته شد که شروع به پرواز کرد و از خانه‌اش فاصله گرفت. او آنقدر آمد و آمد تا این که به باغی سرسبز رسید. کفشدوزکی که در آن جا ساکن بود، چشمش به بلبل افتاد. کفشدوزک از بلبل علت غم او را پرسید و با او به گفت‌وگو پرداخت. اینگونه بود که داستان کتاب صوتی بلبل و کفشدوزک شکل گرفت.

مریم قمی بزرگی در این اثر به کودکان می‌آموزد که در مقابل سختی‌های زندگی ایستادگی کنند و به آسانی از پا نیفتند. بد نیست اشاره کنیم خوانش این کتاب نیز بر عهده‌ی خود او بوده و این امر دو چندان به جذابیت داستان افزوده است.

کتاب صوتی بلبل و کفشدوزک مناسب چه کسانی است؟

مریم قمی بزرگی کتاب صوتی بلبل و کفشدوزک را برای 3 تا 7 سال به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی بلبل و کفشدوزک می‌شنویم:

سلام. من کفشدوزک خال قرمزی هستم و در این باغ زندگی می‌کنم. اما تا حالا تو را ندیده بودم. بلبل به کفشدوزک سلام کرد و گفت: «اسم من بلبل خوش‌رنگ است. من از لانه‌ام خیلی خیلی دور شدم. انقدر پرواز کردم تا به این باغ سرسبز رسیدم.»
فهرست مطالب کتاب صوتی۵ دقیقهبلبل و کفشدوزکادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی بلبل و کفشدوزک | مریم قمی بزرگی | کانون فرهنگی چوک