دسته‌بندی نشده · ژوئن 11, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی سرنوشت غریب | ندا عسگری | انتشارات کنکاش



معرفی کتاب صوتی سرنوشت غریبکتاب صوتی سرنوشت غریب، داستانی عاشقانه‌ به قلم ندا عسگری است. او در این رمان زندگی امیر و منا را به تصویر می‌کشد: دو دلداده که دست روزگار از یکدیگر جدایشان کرده است. در این‌ میان ورود شخص سومی به نام عرشیا همه چیز را تغییر می‌دهد.

درباره کتاب صوتی سرنوشت غریب

این که به کسی دل ببندی، اتفاقی نیست که هر روز پیش بیاید. اما امیر و منا از آن دست انسان‌های خوشبختی بودند که عشق را تجربه کرده و به یکدیگر دل باخته بودند. بااین‌حال روزگار با آن‌ دو سر سازش نداشت و آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد. درنهایت، هیچ چیز آنطور که آن‌ها در دل می‌پروراندند پیش نرفت. در این میان ورود پسری به نام عرشیا به زندگی منا، ماجرا را از قبل نیز پیچیده‌تر می‌سازد.

رمان صوتی سرنوشت غریب شرح دلدادگی منا و امیر و دشواری‌های عشق میان آن‌هاست. ندا عسگری داستانی را خلق کرده که بسیار پرکشش و خوش‌خوان است. برای این که ببینید در نهایت این ماجرای عاشقانه به کجا ختم خواهد شد، باید خود به کتاب صوتی سرنوشت غریب گوش بسپارید. گفتنی‌ست این اثر در هشت فصل روایت می‌شود.

کتاب صوتی سرنوشت غریب مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های عاشقانه‌ی ایرانی علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی سرنوشت غریب مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی سرنوشت غریب می‌شنویم

– عرشیا خواهش می‌کنم فراموشم کن. این بار نه به خاطر خودت، بلکه به خاطر من.

وقتی از او دور می‌شدم زمزمه دوستت دارم اشک را از چشمانم جاری ساخت. وقتی سوار هواپیما شدم و خودم را بر فراز آسمان یافتم احساس تنهایی به وجودم رخنه کرد. قلم و دفترم را از کیفم بیرون آوردم و باز مثل همیشه شروع به نوشتن کردم.

به سوی تو می‌آیم. تویی که شکوفایی گل‌های عشق و محبت را، سبزی بهار را، فروغ آسمان آبی را به من هدیه کردی. آری این زمزمه تنهایی من است. همیشه زمزمه‌ام بوده است که دوری از تو هذیان عشق را به سراغم می‌آورد. اما اکنون من به سوی تو پر کشیده‌ام. در این دیار آشنا، عشق و محبت تو را می‌خواهم. آری من به غیر از تو هیچ نمی‌خواهم.
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی سرنوشت غریب | ندا عسگری | انتشارات کنکاش