دسته‌بندی نشده · آوریل 2, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی: استراتژی و مهارت‌هایی برای دستیابی به قدرت درونی | برایان تریسی



معرفی کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی: استراتژی و مهارت‌هایی برای دستیابی به قدرت درونیبرایان تریسی یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان آثار حوزه‌ی خودیاری‌ست. در کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی شنونده‌ی توصیه‌هایی ارزشمند از وی در راستای رشد رفتاری و شخصیتی خواهید بود. اثر حاضر به قلم فریبا سبز چمنی به فارسی ترجمه شده و با صدای گرم غلامرضا صادقی روایت گشته است.

درباره کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی:

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی موفقیت یقیناً با نام برایان تریسی، نویسنده‌ی محبوبِ آثار پرفروشی چون «قورباغه‌ات را قورت بده» و «مدیریت زمان» آشنا هستند. بیان جذاب و لحن انگیزه‌بخش این مربی بی‌همتا، به همراه مجموعه تکنیک‌های کاربردیِ نیل به موفقیت که او در هر یک از آثارش به مخاطبین خود می‌آموزد، باعث شده طیف وسیعی از افراد کتاب‌های برایان تریسی را الهام‌بخش بیابند، و زندگی خود را با یاری گرفتن از توصیه‌های او پیش ببرند.

کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی (The Power of Personal Achievement) که اکنون پیش روی شماست، یکی از بهترین آثار ترجمه‌شده از برایان تریسی در ایران است. در این کتاب مجموعه‌ای درخشان از توصیه‌هایی کلیدی ذیل بیست و دو فصل گرد هم آمده؛ این توصیه‌ها قرار است به شما در کشف توانایی‌های باقوه‌تان یاری برسانند و مهارت‌های لازم برای دستیابی به قدرت درونی را به شما بیاموزند.

برایان تریسی گام به گام شما را در سفری درونی همراهی می‌کند. در واقع بزرگ‌ترین فایده‌ی مطالعه‌ی کتاب قدرت موفقیت شخصی این است که به شما این یقین را خواهد داد که موفقیت را جایی جز در درون خود پیدا نخواهید کرد؛ پیام تریسی این است: قله‌ها هرگز به سویمان سر خم نمی‌کنند. ماییم که باید برای فتح آن‌ها تلاش کنیم.

این کتاب آموزه‌ی مهم دیگری را نیز به شما ارزانی می‌کند: تکنیک آزادسازی قدرت درون! واقعیت این است که «انسان ضعیف» وجود خارجی ندارد. در درون همه‌ی افراد نیرویی عظیم نهفته است که در صورت رها شدن می‌تواند سراسر زندگی را دگرگون کند. این نیرو اما اغلب درگیر با موانع درونی و بیرونی‌ِ گوناگون است. پس طبیعی‌ست که برای آزاد ساختن قدرت درون باید این موانع را بشناسیم و بر آن‌ها غلبه کنیم. در این زمینه، کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی گفتنی‌های زیادی برای شما دارد.

کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی موفقیت و خودسازی بیش از دیگران از مطالب این کتاب بهره خواهند برد.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

برایان تریسی (Brian Tracy) در سال 1944 متولد شد. اولین شغلش باربری در کشتی بود. تریسی به مدت هشت سال این کار دشوار را ادامه داد و به واسطه‌ی شغلش به حدود هشتاد کشور گوناگون سفر کرد. برایان سرانجام تصمیم به تغییر حرفه گرفت و کار فروشندگی را که به نظرش راحت‌تر می‌رسید برای گذران زندگی برگزید؛ ولی در این کار هم چندان موفق نبود. این‌ روند باعث شد که روزی پرسشی مهم در ذهن برایان تریسی شکل بگیرد: چرا با وجود این‌که سخت کار می‌کنم، موفقیت چندانی به دست نمی‌آورم؟ پاسخ‌هایی که تریسی به این پرسش داد، بعدها وی را بدل به یکی از بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی خودیاری و موفقیت کرد. از میان کتاب‌های پرشمار او می‌توان به عناوینی چون «فروش موفق، قورباغه‌ات را قورت بده، مدیریت زمان و عادت‌های میلیون دلاری» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی می‌شنویم:

شما یه ترمز دارین و باید اون رو رها کنین. ولی اگه رها کردن ترمز آسون بود، همه‌ی مردم شاد و مرفه و ثروتمند بودن. ترمزها هستن که جلوی ما رو می‌گیرن. انواع ترمزهای روانی و عاطفی. پس باید ترمزهامونو رها کنیم تا آزاد بشیم و پرواز کنیم.

عوامل گسترش الگوهای عادتی منفی: اولین عامل انتقادهای مخربه. در دوران اولیه‌ی کودکی انتقادهای مخرب از شلاق هم دردناک‌ترن. چون انتقادهای مخرب مثل بمب نوترونی‌ان. بمب نوترونی خاصیتی داره که اگه روی یه شهر منفجر بشه، همه‌ی موجودهای زنده‌ش از بین می‌رن، ولی همه‌ی ساختمون‌ها باقی می‌مونن. پس انتقاد مخرب مثل بمب نوترونیه. و مثل بمب که ساختمون رو باقی می‌ذاره، بدن شخص رو باقی می‌ذاره، ولی احساساتش رو نابود می‌کنه.
فهرست مطالب کتاب صوتی۹ دقیقهفصل اول: اعتماد به خود۱۶ دقیقهفصل دوم: روانشناسی موفقیت۲۶ دقیقهفصل سوم: هفت قانون روانی۲۸ دقیقهفصل چهارم: آزادسازی قدرت درون۲۳ دقیقهفصل پنجم: نیروی ضمیر خودآگاه۱۴ دقیقهفصل ششم: از بین بردن احساسات منفی۱۶ دقیقهفصل هفتم: رها کردن ترمزها۱۰ دقیقهفصل هشتم: از بین بردن نگرانی۱۸ دقیقهفصل نهم: برنامه‌ریزی ذهن برای موفقیت۱۴ دقیقهفصل دهم: رژیم ذهنی جدید۱۰ دقیقهفصل یازدهم: تکنیک‌های یادگیری سریع۲۵ دقیقهفصل دوازدهم: پنج کلید تعیین هدف۱۸ دقیقهفصل سیزدهم: فرایند هفته مرحله‌ای تعیین هدف۷ دقیقهفصل چهاردهم: مأموریت شخصی شما۱۱ دقیقهفصل پانزدهم: ابرذهن ناخودآگاه شما۲۳ دقیقهفصل شانزدهم: مدیریت زمان۹ دقیقهفصل هفدهم: ادراک۲۰ دقیقهفصل هجدهم: از بین بردن تنش و فشار۱۹ دقیقهفصل نوزدهم: پرورش یک شخصیت سالم۲۱ دقیقهفصل بیستم: ساختن رابطه‌های برتر۱۳ دقیقهفصل بیست و یکم: تربیت فرزندان۱۶ دقیقهفصل بیست و دوم: هدف واقعی زندگیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی: استراتژی و مهارت‌هایی برای دستیابی به قدرت درونی | برایان تریسی