دسته‌بندی نشده · جولای 8, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب کنترل قدرت جنسی: چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟ | راوی وی ملوانی



معرفی کتاب کنترل قدرت جنسی: چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟راوی وی ملوانی نویسنده کتاب کنترل قدرت جنسی پس از سال‌ها سفر به نقاط مختلف جهان، تجربه، مطالعه و آشنایی با مردم و فرهنگ‌های مختلف در نهایت تصمیم گرفت تا کار و زندگی خود را متحول سازد و تمام دانشش را صرف انتقال مفاهیمی شگفت‌انگیز به دیگران کند. او راز مهمی را که تا به امروز نهفته مانده بود برملا می‌کند و مخاطبینش را با قدرت جنسی درونشان آشنا می‌سازد. قدرتی که می‌تواند تمام جنبه‌های زندگی دگرگون کند و از یک فرد، نابغه‌ای موفق بسازد.

درباره‌ی کتاب کنترل قدرت جنسی

در وجود ما قدرت‌های زیادی وجود دارند که عوامل محرکه قدرتمندی برای زندگی محسوب می‌شوند اما در این میان قدرت جنسی پایه و بنیاد تمام محرکه‌های بقا و میل به پیشرفت است. قدرتی که می‌تواند بهترین‌ها را برای ما به ارمغان بیاورد و از طرفی مشکلاتی را با خود به همراه داشته باشد.

بنابراین کنترل و هدایت صحیح آن می‌تواند نتایج خوبی به بار بیاورد و در نقطه مقابل، لجام گسیختگی آن این ثروت درونی را تباه سازد. کتاب کنترل قدرت جنسی نوشته‌ی راوی وی ملوانی به شما می‌آموزد که چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شوید و پتانسیل‌های درونی‌تان را کشف نمایید.

راوی وی ملوانی (Ravi V. Melwani) در طول مطالعات و سفرهای خود، با مفهومی به نام دگرگونی، استحاله جنسی و نتایج قدرتمند آن آشنا شده و مایل است دانش خود را به زبان ساده به اشتراک بگذارد. او معتقد است انرژی جنسی زیادی در میان مردان وجود دارد و این انرژی می‌تواند در به وجود آمدن یک نابغه موفق، تاثیرگذار باشد.

اگرچه صحبت کردن درباره جنسیت همچنان تابو محسوب می‌شود اما راوی تصمیم گرفته تا نحوه استفاده از این نیروی درونی را با دیگران به اشتراک بگذارد. هدف از نگارش این کتاب کنترل قدرت جنسی (Success through Sex Transmutation) این است که مردم از راز قدرت جنسی مطلع شوند و با تمرین، آن را به موفقیت تبدیل نمایند.

کتاب کنترل قدرت جنسی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی، از طریق این کتاب با نیروی شگفتی‌ساز قدرت جنسی آشنا می‌شوند که می‌تواند در مسیر پیشرفت به آن‌ها کمک کند.

در بخشی از کتاب کنترل قدرت جنسی می‌خوانیم

برخی از موفق‌ترین افراد در جهان‌ بخش زیادی از موفقیت خود را به دگرگونی انرژی جنسی خود نسبت می‌دهند. با این حال، هیچ کس واقعاً توضیح نداده است که چگونه می‌توان این انرژی را تبدیل کرد. آن‌ها در مورد حفظ قدرت و جابجایی قدرت توضیح داده‌اند اما هیچ کس به صورت عملی نحوه انجام آن را توضیح نداده است.

یکی از نکات مهمی که افراد توضیح داده‌اند این است که افرادی که در این زمینه یاد می‌گیرند، زمانی که انرژی جنسی ساطع نمی‌شود، مقدار مشخصی از گرفتگی را در ناحیه تناسلی احساس می‌کنند. بله حتی مهاتما گاندی در زندگی‌نامه خود می‌گوید که در ابتدا، زمانی که انرژی جنسی حفظ می‌شود، ممکن است بدن احساس ناراحتی یا گرفتگی کند، اما این احساس به سرعت از بین می‌رود.

در واقع این ازدحام به دلیل وجود مواد شیمیایی و هورمونی با قدرت بالا در سیستم است که بدن به آن عادت ندارد. بسیاری از افرادی که دگرگونی را تمرین کرده‌اند می‌توانند تضمین کنند که انرژی حفظ شده در درازمدت باعث گرفتگی یا تراکم یا ناراحتی نمی‌شود. پس از چند روز تمرین، متوجه تفاوت قابل‌توجهی خواهید شد، تجربه‌ای تازه از قدرت جدید.

هدف از نگارش این کتاب ساده‌سازی متون پیچیده‌ای است که قبلاً در این مورد نوشته شده است. مردم آنقدر مطالب مختلف و گاه متناقض در مورد دگرگونی جنسیت نوشته‌اند که اهمیت آن را از دست داده است؛ بنابراین، در این کتاب تلاش شده است تا نه تنها در مورد جزئیات فنی در مورد موضوع نوشته شود، بلکه روش‌های ساده و عملی حفظ انرژی جنسی و سپس تبدیل آن به خوانندگان ارائه شود.
فهرست مطالب کتابمقدمه
فصل 1: راز قدرت جنسی
فصل 2: معنی دگرگونی و استحاله
فصل 3: تولد و زندگی
فصل 4: قدرتی که نبوغ می‌آفریند
فصل 5: چرا قدرت خود را هدر می‌دهید؟!
فصل 6: اهمیت کنترل انزال برای حفظ اسپرم
فصل 7: حفظ انرژی با حفظ BSR
فصل 8: تکنیک‌های پیشرفته برای حفظ انرژی
فصل 9: تمرین تمرین تمرین کنید
فصل 10: دگرگونی و استحاله انرژی جنسی
فصل 11: شبی به بلندای یلدا
فصل 12: موفقیت از طریق دگرگونی جنسی
فصل 13: نظریات پزشکی
فصل 14: پرسش و پاسخ
یادداشت نویسنده
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب کنترل قدرت جنسی: چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟ | راوی وی ملوانی