دسته‌بندی نشده · آوریل 30, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب پوپو می‌گه آخ دستم، چاقو بریده شستم | محمود میرزایی دلاویز | نشر کیوان



معرفی کتاب پوپو می‌گه آخ دستم، چاقو بریده شستممحمود میرزایی دلاویز در کتاب پوپو می‌گه آخ دستم، چاقو بریده شستم اهمیت احتیاط در استفاده از چاقو را با کمک شعر به کودکان یادآوری می‌کند. این اثر دارای ترجمه انگلیسی است و مطالعه آن برای آموزش لغات انگلیسی به کودکان سودمند است.

موضوع کتاب پوپو می‌گه آخ دستم چاقو بریده شستم:

کتاب پوپو می‌گه آخ دستم چاقو بریده شستم (Popo says oukh my hand, the knife is cut my thumb) داستان دیگری از پسر بازیگوشاین مجموعه است که به سراغ آشپزخانه رفته و در بازی خیالی خود سرگرم آشپزی است. فسنجان، خوراک مرغ، سالاد و هر خوراکی دیگری که به آن‌ها علاقه دارد در لیست غذای او هستند و شور و شوق او حتی مادرش را هم خوشحال می‌کند. مادر پوپو چون به سلامت پسرش اهمیت می‌دهد به او یادآوری می‌کند از چاقوی واقعی در بازی‌های خود استفاده نکند، اما پوپو خیلی زود حرف او را فراموش می‌کند… .

درباره مجموعه شعر کودک پوپو:

این مجموعه مصور، قصه پوپو را در قالب شعر روایت می‌کند که در هر قسمت از کتاب به مشکلی برمی‌خورد اما با کمک پدر و مادر و دوستانش موفق می‌شود آن را حل کند. محمود میرزایی دلاویز این مجموعه را به زبان شعر تالیف کرده و با استفاده از تصاویر جذاب، می‌تواند توجه کودک شما را به راحتی جلب کند. ویژگی مهم دیگر کتاب‌های پوپو، وجود ترجمه انگلیسی متن است که در آموزش کلمات انگلیسی به کودکان مفید و کاربردی می‌باشد.

کتاب پوپو می‌گه آخ دستم چاقو بریده شستم مناسب چه کسانی است؟

این داستان مصور و آهنگین، برای کودکان 3 تا 8 ساله نوشته شده و می توان از آن برای معرفی وسایل خطرناک آشپزخانه و کلمات انگلیسی به این گروه سنی استفاده کرد.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب پوپو می‌گه آخ دستم، چاقو بریده شستم | محمود میرزایی دلاویز | نشر کیوان