دسته‌بندی نشده · جولای 9, 2022 0

معرفی و دانلود رایگان مجله صوتی کتاب شنبه – شماره شش | الهام نظری



معرفی مجله صوتی کتاب شنبه – شماره ششمجله صوتی کتاب شنبه – شماره شش گریزی است به آثار برجسته ادبی و سینمایی. در این شماره شما با وقایعی آشنا می‌شوید که الهام‌بخش داستان‌های بزرگ دنیا بوده‌اند و ما بسیاری از خاطرات کودکی یا نوجوانی خود را مدیون آن‌ها هستیم.

درباره مجله صوتی کتاب شنبه

این شماره از مجله صوتی کتاب شنبه مروری است بر بزرگ‌ترین آثار دنیای ادبیات که تحت تاثیر وقایع تاریخی یا زندگی نویسنده خلق شده‌اند. البته آثار هنری را نمی‌توان از زمانه‌شان جدا کرد، اما بعضی از آن‌ها با محوریت یک اتفاق یا تجربه به وجود آمده‌اند و مستقیما به موضوعی خاص می‌پردازند. برای مثال جنگ و صلح تولستوی، مدار صفر درجه از احمد محمود و حتی فیلم‌های خشن کوئنتین تارانتینو! با این مقدمه، می‌رویم به استقبال مجله صوتی کتاب شنبه – شماره شش که برای اهالی رمان، عاشقان سینما و البته دوستداران موسیقی خاطره‌انگیز و لذت‌بخش است.

جالب است بدانید که شماره ششم مجله صوتی کتاب شنبه دارای بخش‌های جدیدی است. همچنین تعداد یادداشت‌ها و روایت‌های داستانی بیشتر از همیشه است که خبر خوشی برای طرفداران این مجله صوتی به شمار می‌رود. حسین پاکدل، بازیگر شناخته‌شده نیز در قسمت پایانی، روایتی از کودکی خود تعریف می‌کند که نشان می‌دهد روزهای خردسالی چگونه به غنای دنیای یک هنرمند کمک کرده و او را به شخصی که امروز هست تبدیل می‌کنند.

مجله صوتی کتاب شنبه مناسب چه کسانی است؟

اگر به مجلات ادبی و داستانی و ناداستان‌ها علاقه دارید، از شنیدن این مجله صوتی لذت خواهید برد.
فهرست مطالب کتاب صوتی۷۹ دقیقهکتاب شنبه – شماره ششادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود رایگان مجله صوتی کتاب شنبه – شماره شش | الهام نظری