معرفی کتاب صوتی خودتان را برند کنید: از استعدادهای خاص خود، فرمولی برای موفقیت بسازیدجان پریکس و دیوید رویستون لی در کتاب صوتی خودتان را برند کنید با ارائهی قواعد برندسازی، به شما کمک میکنند تا شبکههای ارتباطی قدرتمندی تشکیل دهید و در هر شغلی که دارید، به موفقیت برسید.
درباره کتاب صوتی خودتان را برند کنید:
اغلب مردم به خوبی آگاهند که باید برای خود بازاریابی کنند. اما ارسال رزومهی کاری به معنای بازاریابی نیست. اساساً آنچه کاریابی را از بازاریابی متمایز میسازد و باعث میشود بی آنکه از معرفی دائم خود دست بردارید، به خاطر سپرده شوید، ایجاد ارتباط با مخاطبان، یافتن نیازهای آنها و درنهایت توضیح این مطلب است که چگونه شما به قادر به تأمین نیازهای آنها هستید. در یک کلام، شما برای افزایش مشتریان خود و کسب سود بیشتر نیاز دارید تا خودتان را برند کنید. (Brand You) و این چیزیست که جان پریکس (John Purkiss) و دیوید رویستون لی (David Royston Lee) در کتاب صوتی پیش رو مفصلاً به شیوهی انجام آن پرداختهاند.
از جف بزوس، موسس آمازون، چنین نقل میکنند: «چیزی که مردم در نبود شما میگویند، در واقع همان برند شماست.» بسیاری از افراد با استعداد هستند اما کسی آنها را نمیشناسد؛ به همین دلیل است که داشتن یک برند قوی میتواند زندگی آنها را دگرگون کند. بنابراین اگر به دنبال کتابی هستید که به شما نشان دهد چطور برای خودتان برند بیافرینید، کتاب حاضر همهی چیزیست که به آن نیاز دارید. این شما و این الگویی منحصربهفرد برای برندآفرینی شخصی…
«استفاده از کهنالگوها برای توسعه برند خود، استفاده از رسانههای اجتماعی برای برندسازی، حفاظت و گسترش برند شما و ساخت برند آنلاین» از جمله مباحثیست که جان پریکس و دیوید رویستون لی در کتاب خودتان را برند کنید به آنها پرداختهاند.
در نکوداشت کتاب صوتی خودتان را برند کنید:
– کتابی که برای همه، از کارآموزان گرفته تا اعضای هیئت مدیره، ضروری است. (Sanjay Shah، تاجر بریتانیایی)
کتاب صوتی خودتان را برند کنید مناسب چه کسانی است؟
اگر قصد دارید قواعد برندسازی را بیاموزید و مشتریان جدیدی جذب کنید، کتاب صوتی خودتان را برند کنید برای شما نوشته شده است.
در بخشی از کتاب صوتی خودتان را برند کنید میشنویم:
برند تو، ایستا نیست بلکه پیوسته در حال رشد و توسعه است. اگر استخدام جایی هستی، برند تو بر آینده کاری و دید دیگران نسبت به تو تأثیر میگذارد. همچنین تعداد و کیفیت پیشنهادهای کاری را که از دیگر کارفرمایان دریافت میکنی نیز تحت تأثیر دارد. اگر خودت کسب و کاری داری، برند تو کمک میکند تا مشتریان بیشتری جذب کنی و همان طور که تمایل داری، درآمد زیادی کسب کنی. اگر سرمایه گذار هستی، برند تو کمک میکند تا فرصتهای ویژهای از تیمهای مدیریت، مشاوران و دیگر سرمایه گذاران جذب کنی.
بیشتر افراد برندهای ضعیفی دارند. وقتی با دستی پر از کارتهای ویزیت از یک کنفرانس برمی گردید، خیلی سخت است که آنها را به یاد بیاورید چه برسد به این که چه کاری انجام میدهند یا چگونه میتوانند با شما همکاری کنند.
اگر میخواهید موفق باشید، باید خودتان را منحصر به فرد نگه دارید طوری که در میان جمع به چشم بیایید. مردم باید به یاد بیاورند که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام میدهید و چه تفاوتی ایجاد میکنید. هرچه برند شما قویتر باشد، دیگران ارزش بیشتری برایتان قائل هستند. آنها از این که روی پروژهشان کار کنید، خوشحال میشوند و پول بیشتری برای این احساس امنیت میپردازند. هر کسی از جمله برقکارها، لولهکشها، روانشناسان، سخنرانان و نقاشان میتوانند برند قدرتمندی برای خود بیافرینند.
فهرست مطالب کتاب صوتی۳۳ دقیقهفصل یک: چرا برای خودمان برند بسازیم؟۱۱ دقیقهفصل دو: کارایی برند چیست؟۲۲ دقیقهفصل سه: برندآفرینی شخصی: پیشنیازها۱۷ دقیقهفصل چهار: استعدادهای شخصی۲۰ دقیقهفصل پنج: ارزشهای شما۴۹ دقیقهفصل شش: رسالت شما۳۸ دقیقهفصل هفت: استفاده از کهن الگوها برای توسعه برند خود۱۶ دقیقهفصل هشت: متمرکز ماندن۲۶ دقیقهفصل نه: کاری که انجام میدهید۲۴ دقیقهفصل ده: روایت داستان خویش۱۰ دقیقهفصل یازده: هماهنگ نمودن رزومه با برند خود۳۱ دقیقهفصل دوازده: ظاهر، صدا و رفتار شما۱۵ دقیقهفصل سیزده: جاذبه شخصیتی یا کاریزما۱۸ دقیقهفصل چهارده: درآمد۳۴ دقیقهفصل پانزده: بهتر دیده شدن۷ دقیقهفصل شانزده: ایحاد شبکهای برای خودتان۲۰ دقیقهفصل هفده: ساخت برند آنلاین۴۴ دقیقهفصل هجده: استفاده از رسانههای اجتماعی برای برند سازی۲۰ دقیقهفصل نوزده: اولین گام در رسانههای اجتماعی۹ دقیقهفصل بیست: مشهور شدن۱۸ دقیقهفصل بیستویک: حفاظت و گسترش برند شما۵ دقیقهفصل بیستودو: برند مشترک۱۰ دقیقهفصل بیستوسه: ایجاد یک تیم۱۶ دقیقهضمیمه: بررسیهای موردیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی
معرفی و دانلود کتاب صوتی خودتان را برند کنید: از استعدادهای خاص خود، فرمولی برای موفقیت بسازید | جان پریکس | نشر ماه آوا