دسته‌بندی نشده · جولای 5, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن | ویلیام اچ. مک ریون | نشر گوشه



معرفی کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کنکتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن از ده نکته کلیدی تشکیل شده که شما را به قدرتمندترین شخصی که می‌شناسید تبدیل می‌کند و سابقه خدمت درخشان ویلیام اچ. مک ریون در ارتش سند این ادعاست. آموزه‌های این اثر امیدبخش می‌تواند چراغی برای روشن کردن شب‌های تاریک شما باشد و در لحظات سخت به یاریتان بیاید.

درباره کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن

چه چیزی یک انسان را شکست‌ناپذیر می‌کند؟ چرا بعضی افراد بعد از هربار زمین خوردن همچنان به آینده امیدوارند؟ کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن نوشته‌ی ویلیام اچ. مک ریون- راز شکست‌ناپذیری را در ده نکته با شما درمیان می‌گذارد تا خودتان را از تکرار الگوهای قدیمی نجات دهید و مسیری امن به سمت اهدافتان پیش بگیرید. قصد دارید برای دریافت مدرکی بالاتر اقدام کنید؟ آیا مصمم هستید کسب‌وکارتان را توسعه دهید؟ شاید هم به دنبال راهی برای پیشرفت در سلسله‌مراتب کاری‌تان هستید! مهم نیست شما چه هدفی را دنبال می‌کنید چون با وجود همه تفاوت‌ها، جاده موفقیت یک قانون مشابه برای رسیدن به مقصد دارد: توجه به جزئیات.

نویسنده کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن که دریاسالار بازنشسته آمریکاست، این کتاب انگیزه‌بخش را از روزهای آموزشی خود شروع می‌کند: زمانی که افسر ارشد برای بررسی صبحگاهی وارد خوابگاه شده و با دقتی موشکافانه همه چیز را از نظر می‌گذراند. ویلیام اچ. مک ریون- در این فصل به ما می‌گوید که چگونه با مرتب کردن تختش توانسته آغازی قدرتمند داشته باشد و تمام روز با مخزنی از انرژی مثبت به وظایف مختلف خود رسیدگی می‌کند. البته هیچ جادوی پنهانی در مرتب کردن پتویی آشفته وجود ندارد و همانطور که نویسنده بیان می‌کند انجام این کار نه یک عمل تحسین‌برانگیز، بلکه وظیفه‌ی او به عنوان فردی سالم، یک بزرگسال و عضوی از ارتش بوده است. اما این عمل کم‌اهمیت، تاثیری قوی بر او داشت چون مرتب کردن تختخواب، اولین کاری بود که او در طول روز انجام می‌داد.

قانونی که مک ریون در این تجربه کشف کرده، یکی از اصول پاداش مغز است که واکنش‌های ما را کنترل می‌کند. محققان علم روانشناسی متوجه شده‌اند که بهترین کار برای افزایش اعتمادبه‌نفس و به دنبال آن تلاش بیشتر، رسیدن به موفقیت‌های کوچک است. به بیانی دیگر انجام درست ده کار کم اهمیت یا کوچک، بیشتر از یک پیروزی عظیم و بزرگ باعث می‌شود به خودتان ایمان بیاورید. او در قسمتی از کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن می‌گوید: «از یاد نبرید، هر روز را با یک ماموریت تمام شده آغاز کنید. کسی را پیدا کنید که در مسیر زندگی کمکتان کند. به همه احترام بگذارید. بدانید زندگی منصفانه نیست و بارها ناکام خواهید شد، اما اگر کمی ریسک کنید، وقتی در شرایط پرزحمتی هستید سرپا بمانید، با جسارت در چشم قلدرها زل بزنید، از مستضعفان دستگیری کنید و اصلا و ابدا تسلیم نشوید، اگر این کارها را بکنید می‌توانید زندگی‌تان را بهتر کنید و شاید دنیا را هم بهتر کنید».

کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های خودسازی علاقه‌مند هستید، از کتاب رختخوابت را مرتب کن غافل نشوید.

با ویلیام اچ. مک ریون بیشتر آشنا شویم

ژنرال پرافتخار نیروی دریایی آمریکا، ویلیام اچ مک ریون، در سال 1955 به دنیا آمده و اکنون به آغاز هفتمین دهه از زندگی خود نزدیک می‌شود. او پیش از بازنشستگی سی‌ و هفت سال به‌ عنوان یگان ویژه‌ی نیروی دریایی خدمت کرد و تمام مقام‌های رده بالا در کادر فرماندهی را به نوبت تصاحب نمود. مک ریون در مأموریت نهایی با درجه‌ی دریاسالاری، فرماندهی کل نیروهای عملیات ویژه‌ی ایالات متحده را بر عهده داشت.

به جز کتاب حاضر اثری با نام «رمز قهرمانی» نیز از ویلیام اچ. مک ریون به فارسی ترجمه شده که مطالعه‌ی آن نیز ابداً خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن می‌شنویم

بر لبه‌ی برجی ده متری ایستاده بودم، با طناب نایلونی ضخیمی در دستم. یک سر آن طناب به برج وصل شده بود، سر دیگرش به تیرکی سی متر دورتر بسته شده بود. در میانه تمرین عبور ازموانع دوره تکاوری بودم و از زمانبندی جلو بودم. در همان حال که پاهایم را دور طناب پیچیده بودم و برای حفظ جانم آن را سفت چسبیده بودم، شروع کردن به اینکه به کندی آن مرحل را رد کنم. بدنم زیر طناب آویزان بود و با حرکت کرم‌وار به آرامی و گام به گام به سمت انتهای طناب پیش می‌رفتم. به انتهای طناب که رسیدم رهایش کردم و روی ماسه‌ی نرم افتادم و به سمت مانع بعدی رفتم. دیکر همکلاسی‌هایم برای تشویق داد می‌زدند اما در بین هیاهوی آنان شنیدم که وقت تمام شده است. زمان زیادی را در بخش لغزیدن برای حفظ جان از دست دادم، شیوه تنبل‌وار من برای تا کردن با آن طناب بلند بیش از حد کند بود و نتوانسته بودم با سر از طناب به پایین بلغزم…
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۰ دقیقهیک: هر روز ابتدا ماموریتی را به نتیجه برسان۱۲ دقیقهدو: به تنهایی نمی‌توانی به دل آن کار بزنی۱۴ دقیقهسه: فقط اندازه‌ی جگرت اهمیت دارد۹ دقیقهچهار: زندگی انصاف ندارد، راحت را برو۱۵ دقیقهپنج: شکست می‌تواند قوی‌ترت کند۱۰ دقیقهشش: باید بسیار جسور باشی۹ دقیقههفت: جلوی قلدرها بایست۱۱ دقیقههشت: خودی نشان بده۱۴ دقیقهنه: به دیگران امید بده۱۲ دقیقهده: اصلا و ابدا جا نزن۲۶ دقیقهسخنرانی در جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه تگزاس – 17 می 2014ادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن | ویلیام اچ. مک ریون | نشر گوشه