دسته‌بندی نشده · می 26, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب نردبام هندسه 2 پیشرفته – پایه یازدهم | محمدطاهر شعاعی | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب نردبام هندسه 2 پیشرفته – پایه یازدهمکتاب نردبام هندسه 2 پیشرفته – پایه یازدهم توسط محمدطاهر شعاعی حاوی درس‌نامه، سوالات تشریحی و تستی و همچنین پاسخ‌نامه‌ای کامل است که به دانش‌آموزان در مرور و افزایش تسلط بر دانسته‌هایشان کمک می‌کند.

درباره کتاب نردبام هندسه 2 پیشرفته – پایه یازدهم:

این کتاب کمک آموزشی دارای سه فصل است که هر کدام از سه بخش درس‌نامه، تمرینات تشریحی و سوالات چهار گزینه‌ای تشکیل شده‌اند. محتوای درس‌نامه، اثبات قضایای کتاب درسی بدون پرداختن به جزئیات و البته همراه با مثال‌های متنوع و دشوار است. نویسندگان خیلی سبز برخی از مسائل کنکور و المپیادهای ریاضی ایران را نیز در هر فصل مطرح کرده‌اند که به دلیل وجود راه حل‌های متنوع، می‌تواند به دانش‌آموزان متقاضی شرکت در المپیادهای کشوری نیز کمک کند.

لازم به ذکر است که خیلی سبز مجموعه کتاب‌های نردبام را برای دانش‌آموزانی تالیف کرده که مطالب درسی را به خوبی آموخته و به دنبال منبعی برای افزایش توانایی و مهارت خود هستند.

کتاب نردبام هندسه 2 پیشرفته – پایه یازدهم مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان سال دوم رشته ریاضی (پایه یازدهم) مخاطبان این کتاب هستند.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است. لطفاً، پیش از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت کنید و مطمئن شوید که این کتاب در موبایل یا تبلت شما به‌درستی نمایش داده می‌شود.)
فهرست مطالب کتابفصل اول: دایره
فصل دوم: تبدیل‌های هندسی و کاربردها
فصل سوم: روابط طولی در مثلث
پاسخنامه کلیدی
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب نردبام هندسه 2 پیشرفته – پایه یازدهم | محمدطاهر شعاعی | انتشارات خیلی سبز