دسته‌بندی نشده · فوریه 25, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کی: راهکارهای علمی برای زمان‌بندی عالی | دنیل اچ. پینک | سبکتو



معرفی خلاصه کتاب صوتی کی: راهکارهای علمی برای زمان‌بندی عالیچگونه می‌توانیم یک شروعی تازه در زندگی داشته باشیم؟ دنیل اچ. پینک در خلاصه کتاب صوتی کی: راهکارهای علمی برای زمان‌بندی عالی که یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز، واشنگتن‌پست و وال‌استریت ژورنال است، به شما یاد می‌دهد تا با استفاده از مدیریت زمان، زندگی موفق‌تری داشته باشید.

درباره خلاصه کتاب صوتی کی: راهکارهای علمی برای زمان‌بندی عالی:

چه وقت انجامش دهیم، مسئله این است!

مسئلهٔ زمان در زندگی هرکسی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. اما متأسفانه بسیاری از ما در برخی از مواقع کاملاً آن را از یاد می‌بریم و تصمیم‌های مهم زندگی‌مان را در زمان نامناسب می‌گیریم. همین موضوع ما را به سمت اشتباهی می‌کشاند. کتاب کی: راهکارهای علمی برای زمان‌بندی عالی (When: The Scientific Secrets of Perfect Timing) شما را بااهمیت زمان‌بندی بیشتر آشنا می‌کند.

دنیل اچ. پینک ضمن معرفی انواع شخصیت‌ها، به شما کمک می‌کند تا باتوجه‌به نوع شخصیت خود، یک جدول زمان‌بندی مناسب برای زندگی‌تان درست کنید. کتاب حاضر را می‌توان راهنمایی کاربردی برای تشخیص زمان مناسب انجام کارها به شمار آورد. با شنیدن این کتاب می‌توانید به بهترین نحو لیست کارهایتان را تنظیم کنید و به همه اهدافتان برسید.

نویسنده در کتاب صوتی کِی، به شما می‌گوید زندگی ما جریانی بی‌انتها از تصمیمات متکی به زمان است. یعنی مسائلی مثل کی کسب‌وکار خودم را راه‌اندازی کنم؟ کی در آن دورهٔ آموزشی ثبت‌نام کنم؟ کی به رابطه‌ام پایان دهم؟ این زنجیرهٔ «کی» می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد.

ما تمام این تصمیم‌های مهم را بر اساس شهود و حس و گمان اتخاذ می‌کنیم و چیز زیادی از شیوهٔ درست زمان‌بندی نمی‌دانیم. اینجاست که این کتاب کاربردی به کمکمان می‌آید. پینک طی انجام تحقیقات و پژوهش‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون مثل زیست‌شناسی، روان‌شناسی و اقتصاد رفتاری به شما یاد می‌دهد با استفاده از الگوهای پنهان، بتوانید جدول زمانی مناسب خودتان را تهیه کنید.

جوایز و افتخارات خلاصه کتاب صوتی کی: راهکارهای علمی برای زمان‌بندی عالی:

– پرفروش نیویورک‌تایمز
– پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال
– پرفروش واشنگتن‌پست
– نامزد جایزه بهترین کتاب علم و فناوری گودریدز (2018)

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی کی: راهکارهای علمی برای زمان‌بندی عالی:

– توصیه‌های کمک‌کننده، الهام‌بخش و تفکربرانگیز. (Booklist)

– کتاب کی، منبعی جذاب از اطلاعات و دیدگاه‌هاست. (Philadelphia Inquirer)

– اصول محکم علمی که همراه با نکات کاربردی منطقی پشتیبانی شده. (Kirkus Reviews)

– به کار بردن مدوام اصول مطرح‌شده در کتاب، می‌تواند اثرات چشمگیری بر زندگی فردی و اجتماعی داشته باشد. (Washington Post)

– کتاب کی مشخص می‌کند که چطور زمان‌بندی همه چیز است… این کتاب حاصل از تحقیق، داستان‌ها و نکات کاربردی، اثری است از پینک که به ما کمک می‌کند تا از علم برای بهبود زندگی روزمره‌ی خود بهره ببریم. (BookPage)

– پنک با این کتاب سبب تغییر درک عده‌ی زیادی از مردم درباره‌ی زمان‌بندی خواهد شد؛ کتابی که دیدگاه‌هایی علمی کمتر شناخته‌شده را با زبانی قابل‌فهم بیان می‌کند. در انتهای کتاب، خوانندگان با دقت بیشتری درباره‌ی تقسیم‌بندی روزانه و سازمان‌دهی روتین‌هایشان خواهند اندیشید. (Publishers Weekly)

– پینک خبرهای بدی درباره‌ی نقطه ضعف‌های وابسته به زمان به همراه خبرهای خوبی درباره‌ی نحوه‌ی جبران آن‌ها به ما می‌دهد. این کتاب لذت ‌بخش شامل نکاتی درباره‌ی کاهش سرعت عملکرد، استراحت‌های بین کار و چرت‌های ما بین آن است. افسوس که هیچکدام از این نکات نمی‌توانند مانع گذر زمان شوند، اما حداقل راه‌های اثبات شده‌ای هستند که نشان می‌دهند چطور وقتمان را بهتر بگذرانیم. (Wall Street Journal)

خلاصه کتاب صوتی کی: راهکارهای علمی برای زمان‌بندی عالی مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید به تمام اهدافتان برسید و سطح زندگی خود را ارتقا دهید، شنیدن این کتاب صوتی و یادگیری راهکارهای ارائه شده در آن کمک زیادی به شما می‌کند.

دنیل اچ. پینک را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده آمریکایی در سال 1964 متولد شد. او در سال 1986 از دانشگاه نورث وسترن فارغ‌التحصیل شد و تحصیلات خود را در مقطع دکترا در دانشکده حقوق ییل ادامه داد. دنیل اچ. پینک (Daniel H. Pink) بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشکده حقوق، شروع به کار در زمینه سیاست و سیاست اقتصادی کرد.

وی از سال 1993 تا 1995 دستیار ویژه «رابرت رایش» بود و از سال 1995 تا 1997 نیز به‌عنوان سخنران ارشد برای معاون رئیس‌جمهور، ال گور، فعالیت کرد. پینک در سال 1997 کارش را رها کرد تا نویسنده شود. این نویسنده موفق و محبوب حالا در زمینه‌های مدیریت، موفقیت شغلی و علوم رفتاری مقاله‌های بسیاری نوشته که در هاروارد بیزینس ریویو، نیویورک‌تایمز و … چاپ شده‌اند.

اکثر کتاب‌های دنیل اچ. پینک جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز هستند. ازجمله کتاب‌های دیگر او که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به کتاب انگیزه (drive) اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کی: راهکارهای علمی برای زمان‌بندی عالی می‌شنویم:

زندگی به‌ندرت در یک مسیر مشخص و خطی حرکت میکنه. بیشتر وقت‌ها زندگی مجموعه‌ای از قسمت‌های مختلفه که شروع، میانه و پایان داره. معمولاً در به‌خاطرآوردن شروع‌ها خوب عمل می‌کنیم. پایان‌ها رو هم به یاد میاریم. اما دراین‌بین میانه‌ها به‌کلی تیره هستند. دانش زمان‌سنجی نشون میده که نقاط میانی تأثیر بسیار زیادی روی کاری که می‌کنیم دارن.

گاهی نقاط میانه انگیزهٔ مارو از بین میبرن. من نام اونو رخوت گذاشتم و گاهی به ما انگیزه میدن که به حرکت خودمون ادامه بدیم که اونو جرقه نامیدم. آیا می‌تونیم رخوت رو به جرقه تبدیل کنیم؟ در سال 1965 یک روان‌کاو ناشناختهٔ کانادایی با نام الیوت ژاک مقاله‌ای در نشریهٔ بین‌المللی روان‌کاوی منتشر کرد. اون زندگی‌نامه‌های هنرمندان و افراد معروف رو مورد بررسی قرار داد و متوجه شد تعداد زیادی از اونا در سن سی و هفت سالگی از دنیا رفتن.

اون نوشت: «در روند توسعهٔ فرد مراحل بسیار حیاتی وجود دارند. در این مراحل ویژگی‌های لحظات گیر می‌کنند یا در دوره‌هایی بسیار متحول می‌شوند.»





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کی: راهکارهای علمی برای زمان‌بندی عالی | دنیل اچ. پینک | سبکتو