دسته‌بندی نشده · فوریه 16, 2022 0

معرفی و دانلود رایگان PDF کتاب تو متفاوت هستی و این فوق العاده است | کارسون کرسلی | دید مثبت



معرفی کتاب تو متفاوت هستی و این فوق العاده استکتاب تو متفاوت هستی و این فوق العاده است نوشته‌ی کارسون کرسلی، ماجرای جالب و آموزنده‌ی کره اسبی را به تصویر می‌کشد که صبح روز تولدش متوجه تغییری بزرگ در چهره‌اش می‌شود؛ تغییری که او را از سایر کره اسب‌ها متمایز می‌کند و دردسرهایی برایش به وجود می‌آورد.

درباره‌ی کتاب تو متفاوت هستی و این فوق العاده است:

ماجرای این کتاب درباره‌ی کره اسب کوچکی‌ست که در فصل بهار به دنیا می‌آید و با هم سن و سال‌های خودش تفاوت دارد. او پوستی به سفیدی برف دارد، یالش مثل آفتاب تابستان طلایی و شیهه‌اش چنان بلند و رساست که همه او را شیپورچی صدا می‌کنند.

همه‌ی کره اسب‌ها با او دوست می‌شوند و با یکدیگر بازی می‌کنند. پس از گذشت یک سال اسب کوچولو متوجه حضور تک شاخی روی سرش می‌شود؛ شاخی که باعث شد دوستانش از او فاصله بگیرند و تنها شود. این داستان ادامه داشت تا زمانیکه در نیمه شبی اصطبل اسب‌ها آتش گرفت و هیچ‌کس قادر به نجات دادن آن‌ها نبود. تا اینکه اسب کوچولو توانست با شاخ روی سرش قفل درب اصطبل را باز کند و دوستانش را از مرگ نجات دهد و …

در کتاب تو متفاوت هستی و این فوق العاده است (You’re different and that’s super) نشان می‌دهد که همه‌ی موجودات با یکدیگر تفاوت دارند و همین تفاوت‌هاست که باعث موفقیت و درخشیدنشان می‌شوند. اگر می‌خواهید رشد کنید، تفاوت‌های خود را بپذیرید و از آن‌ها در مسیری صحیح استفاده نمایید.

کتاب تو متفاوت هستی و این فوق العاده است برای چه کسانی مناسب است؟

کارسون کرسلی (Carson Kressley) در این کتاب به کودکان 3 تا 8 سال می‌آموزد که این تفاوت‌هایشان است که آن‌ها را منحصر به فرد می‌کنند و باعث رشد و پیشرفتشان می‌شوند.

با کارسون کرسلی بیشتر آشنا شویم:

کارسون کرسلی در حوزه‌ی هنرپیشگی، مجری تلویزیون و نویسندگی فعالیت دارد و در آمریکا زندگی می‌کند. او در طی فعالیتش موفق به دریافت جوایزی مانند جایزه امی ساعات پربیننده شده است.

در بخشی از کتاب تو متفاوت هستی و این فوق العاده است می‌خوانیم:

بهترین دوستان شیپورچی همگی چنان به او نگاه می‌کردند که گویی جانوری زشت و ترسناک است. از آن پس شیپورچی اوقاتش را در تنهایی سپری می‌کرد. او از سایه‌ی خنک درخت سیب درون چمنزار دوری می‌کرد و به آخرین اتاق اصطبل نقل مکان کرد.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود رایگان PDF کتاب تو متفاوت هستی و این فوق العاده است | کارسون کرسلی | دید مثبت