معرفی و دانلود کتاب صوتی برو به دستش بیار: درس‌هایی برای زندگی و تجارت | ریچارد برانسون



معرفی کتاب صوتی برو به دستش بیار: درس‌هایی برای زندگی و تجارتبا ریچارد برانسون، کارآفرین و بنیان‌گذار شرکت هواپیمایی ویرجین، در کتاب صوتی برو به دستش بیار همراه شوید و به زندگی پرچالش، سختی‌ها و موانعی گوش بسپارید که او با همت فراوان پشت سر گذاشته است. این اثر شگفت‌انگیز یک پیام مهم برای مخاطبین خود در سراسر جهان دارد: نترسید و دست به کار شوید… گفتنی‌ست این کتاب الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان قرار گرفته است.

درباره کتاب صوتی برو به دستش بیار:

همه‌ی ماجرایی که شروع کتاب صوتی برو به دستش بیار (Screw it, let’s do it) را رقم زد، از آن‌جایی آغاز شد که ریچارد برانسون (Richard Branson) سال‌ها پیش از آن‌ که به نویسنده‌ای نام‌آشنا و ثروتمند تبدیل شود، همراه با همسرش به جزیره‌ی «نِکِر» سفر کرده بود. این مکان به قدری زیبا و افسانه‌ای در نظر او جلوه کرد که همانجا در دل خود تصمیم گرفت روزی صاحب این جزیره شود. تصمیمی که اگر آن را بر زبان می‌راند و بلند بیان می‌کرد، احتمالاً مورد تمسخر دیگران قرار می‌گرفت. این تصمیم چهل سال بعد محقق شد. اما چگونه؟ با این کتاب صوتی همراه شوید و به پستی و بلندی‌ها و تلاش‌هایی گوش بسپارید که برانسون برای عملی شدن آرزویش متحمل آن شد.

همه‌ی ما آرزوها، رویا و خواسته‌هایی در دل می‌پرورانیم که گاهی در نظر خودمان نیز دست‌نیافتنی هستند و جرأت فکر کردن به آن را نداریم. گویی که ترس شکست نه تنها قدرت گام برداشتن و تلاش برای رسیدن به آن هدف را از ما گرفته، بلکه حتی به ما این اجازه را نمی‌دهد که به آن فکر کنیم. اما اگر این امکان وجود داشته باشد که بتوانیم ترس‌های ویران‌کننده را از خود دور کنیم و با قلبی مطمئن پیش برویم، چه؟

ریچارد برانسون در این کتاب شنیدنی برای ما روایت می‌کند که درست از همان لحظه که با خود تصمیم گرفت صاحب جزیره شود، همه چیز برایش دگرگون شد. او تلاش کرد تا با به‌کارگیری ساده‌ترین راهکارها به هدف نهایی خود برسد و در نهایت این راه‌حل‌ها کارگر افتادند. حالا او این راهکارها را در کتاب برو به دستش بیار گرد هم آورده و با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. راهنمایی عالی و کاربردی برای کسانی که می‌خواهند طبق یک برنامه‌ی اصولی به هدف خود دست یابند. و خب، چه کسی‌ست که نخواهد به هدفش برسد؟…

کتاب صوتی برو به دستش بیار مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت علاقه دارید و از طرفداران قلم ریچارد برانسون هستید، از کتاب صوتی برو به دستش بیار غافل نشوید.

با ریچارد برانسون بیشتر آشنا شویم:

او یکی از تأثیرگذارترین بازرگانان و سرمایه‌داران جهان است که به خاطر خدماتش در حوزه‌ی کارآفرینی موفق به دریافت لقب «شوالیه» شده است. ریچارد برانسون 16 ساله بود که اولین کار تجاری خود را شروع و سال‌ها بعد با پیشرفت در این عرصه شرکت‌های ویرجین را تأسیس کرد. نام او در میان صد فرد تأثیرگذار جهان قرار گرفته و اغلب آثار او در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب «نترسید انجام دهید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی برو به دستش بیار می‌شنویم:

آن‌ها می‌گویند: «نقاشی آبرنگ بکش. گلف بازی کن. خوش بگذرون.»

اما من همین حالا هم دارم خوش می‌گذرانم. کار من سرگرمی‌ام است. تفریح و سرگرمی اصل و جوهره شیوه کار کردن من است. از همان ابتدا هم مهم‌ترین موضوع همین بوده است. هیچ دلیلی برای تغییر آن نمی‌بینم.

همه ما پول کافی برای تأسیس یک کسب و کار جدید، یا شانس آن کار را نداریم. گاهی شما تنها از داشتن یک کار خوشحالید، هر کاری. بنابراین کارتان را در کارخانه یا فروشگاه یا مرکز تلفن محکم می‌چسبید. شاید از آن متنفر باشید، اما سعی می‌کنید از شرایط بهترین استفاده را کنید. اما آیا به شما خوش می‌گذرد؟ من می‌پرسم آیا واقعاً ناچارید در آن شرایط پیش بروید؟ آیا کاری که از آن متنفرید واقعا تنها گزینه پیش روی شما است؟ شما هر کسی که هستید انتخاب‌های دیگری هم برایتان وجود دارد. به دور و برتان نگاهی بیندازید. ببینید چه کار دیگری می‌توانید انجام دهید.
فهرست مطالب کتاب صوتی۲۰ دقیقهیک: فقط دست به کار شوید۲۷ دقیقهدو: خوش بگذرانید۲۰ دقیقهسه: جسور و بی‌پروا باشید۲۰ دقیقهچهار: خود را به چالش بکشید۱۲ دقیقهپنج: روی پای خود بایستید۱۷ دقیقهشش: در لحظه زندگی کنید۲۱ دقیقههفت: برای خانواده و دوستان خود ارزش قائل باشید۱۳ دقیقههشت: احترام بگذارید۲۱ دقیقهنُه: چند کار خوب انجام دهید۵۶ دقیقهده: سرمایه‌داری گایا۳۴ دقیقهدوازده: مبتکر باشید۲۶ دقیقهسیزده: سرعت عمل داشته باشید۴۵ دقیقهچهارده: جوان بیندیشیدادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی برو به دستش بیار: درس‌هایی برای زندگی و تجارت | ریچارد برانسون