دسته‌بندی نشده · ژوئن 25, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب بند انگشتی | مونی لیم | انتشارات فرشته



معرفی کتاب بند انگشتیکتاب بند انگشتی داستان خیالی یک دختر بامزه را به تصویر می‌کشد که چون خیلی کوچک است نام او را بند انگشتی گذاشته‌اند. مونی لیم این قصه‌ی دوست داشتنی و جالب را به زبان امروزی و ساده بازنویسی کرده است.

درباره کتاب بند انگشتی

روزی روزگاری زن و شوهری مهربان به خوبی باهم زندگی می‌کردند. آن‌ها هیچ غصه‌ای نداشتند جز اینکه نمی‌توانستند بچه‌دار شوند. یک روز یک پری مهربان به خانه آن‌ها آمد و بذری به این زن و مرد هدیه داد. آن‌ها این بذر را در گلدان کاشتند و به خوبی از آن مراقبت کردند. بعد از مدتی گیاه کوچک شکوفه داد و به یک گل زیبا تبدیل شد.

وقتی گل شکفت درون آن یک دختر کوچولو بود که فقط اندازه یک انگشت قد داشت. زن و شوهر نام دختر را بند انگشتی گذاشتند و حسابی از او مراقبت کردند تا اینکه… اگر می‌خواهید بدانید چه اتفاقاتی در این انتظار این دختر کوچولو است با داستان بند انگشتی (Thumbelina) همراه شوید.

خالی از لطف نیست که بدانید از اصل این داستان جذاب به قلم هانس کریستین اندرسن تاکنون چندین انیمیشن و فیلم سینمایی ساخته شده است.

کتاب بند انگشتی مناسب چه کسانی است؟

مونی لیم (Moni Lim) این کتاب را برای کودکان سنین 6 تا 8 سال تهیه کرده است.

در بخشی از کتاب بند انگشتی می‌خوانیم

زن و شوهر، بند انگشتی را روی برگ نیلوفر آبی و برگ را داخل کاس‌های پُر از آب می‌گذاشتند. بند انگشتی در طول روز در کاسه، قایق سواری می‌کرد و وقتش را اینطور می‌گذراند. او همچنین دوست داشت در میان گلبرگ‌های باغ کوچکش بازی کند و بند انگشتی شب‌ها در یک پوسته صدفِ پُر از برگ و گلبرگ می‌خوابید.

یک شب، یک قورباغه زشت به خانه آمد و بند انگشتی را دید که در صدف خوابیده است. قورباغه بند انگشتی را برداشت و او را به برکه‌ای برد که آن جا زندگی می‌کرد. قورباغه بند انگشتی را روی یک برگ نیلوفر آبی گذاشت و برگ را به وسط برکه هُل داد و برگ در وسط برکه قرار گرفت.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب بند انگشتی | مونی لیم | انتشارات فرشته