دسته‌بندی نشده · فوریه 23, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی | رابرت کیوساکی | انتشارات طاهریان



معرفی کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالیعلت شکست‌ها و موفقیت‌های مالی هر فرد در باورهای ذهنی او ریشه دارد. کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی، بر اساس منابع مختلفی که توسط رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی نوشته شده‌اند به مخاطبین تفکری ثروت‌آفرین هدیه می‌دهد. این اثر با فاش کردن رازهایی درباره بیت‌کوین، سرمایه‌گذاری، ایده‌هایی درباره دوران بازنشستگی و… به موفقیت اقتصادی شما کمک می‌کند.

درباره کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی:

امروزه با گسترش بازارهای سرمایه و انواع راه‌های سرمایه‌گذاری هر اقدام مالی نیاز به مشاوره و راهنمایی افراد متخصص دارد. در واقع یک منبع معتبر برای سودآوردی و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری لازم و ضروری به‌نظر می‌رسد. کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی با تکیه بر جدیدترین تغییرات اقتصادی، مرجع مناسبی برای شفاف‌سازی سوالات ذهنی افرادی‌ست که قصد سرمایه‌گذاری و کسب ثروت دارند.

لازمه درآمدزایی نوین و پیشرفت مالی تغییر باورهایی‌ست که مانع از این روند شده‌اند. موانعی که در فرهنگ و تربیت افراد نهفته‌اند و ممکن است با عدم تغییر آن سال‌ها در یک نقطه درجا بزنند و هیچ گامی رو به جلو بر ندارند.

ابوالفضل طاهریان ریزی با استفاده از توصیه‌های رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی به عنوان پیشگامان تفکر ثروتمند و راهگشا در عرصه مالی و اقتصادی، در این کتاب نگرشی تازه و مدرن به شما می‌بخشد و تحولی بنیادین در نحوه کسب درآمد و شیوه‌های سرمایه‌گذاری در زندگی‌تان ایجاد می‌کند.

کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید ثروتمند شوید و روش‌های مدیریت مالی را در زمینه سرمایه‌گذاری یاد بگیرید، این کتاب برای شما مناسب است.

با نویسندگان کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی بیشتر آشنا شویم:

رابرت کیوساکی (Robert T. Kiyosaki) نویسنده، سرمایه‌گذار، کارآفرین و مربی مالی ژاپنی – آمریکایی در هاوایی به دنیا آمد و همان جا نیز بزرگ شد. کیوساکی حاصل تجربیات خود را در زمینه مالی و درآمدزایی، در کتاب‌هایش با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب او «پدر فقیر، پدر پولدار است» که در دو سال متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کتاب یو‌اس‌ای تودی در زمینه پول نامگذاری شد، بیش از 27 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسید.

او در سال 2005 به عنوان یکی از 25 نویسنده برتر فروش کتاب در آمازون معرفی شد. او همچنین در سال 2006 با همکاری دونالد ترامپ کتاب «چرا ما می‌خواهیم شما ثروتمند شوید» را نوشت که در صدر لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

از آثار دیگر این نویسنده می‌تون به «کسب ثروت به روش پدر پولدار»، «دسیسه ثروتمندان»، «هوش مالی خود را افزایش دهید!»، «رهایی از کارمندی!»، «راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری»، «تجارت قرن بیست و یکم» و «دانشکده کسب و کار» اشاره کرد.

کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) یک تاجر و سرمایه‌گذار آمریکایی‌ست که به همراه همسر خود رابرت کیوساکی چندین شرکت را تأسیس کردند. فعالیت تجاری خود در فضای تبلیغات آغاز کرد و کم‌کم به سوی کارآفرینی رو آورد.

او اولین کار خود را در سال 1984 راه‌اندازی کرد و سپس به همراه شوهرش رابرت، چندین شرکت تجاری را تأسیس کردند. پس از آن، کیم تجربیات مختلفی را پشت سر گذراند و تلاش بیشتری برای سرمایه‌گذاری و استقلال مالی خود کرد. حتی در این بین کتاب‌های مختلفی را نوشت تا تجربیات خود را به دیگران منتقل کند. آثاری نظیر «زمان رشد فرا رسیده است دختر» که با استقبال فراوانی نیز روبه‌رو شد.

در بخشی از کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی می‌خوانیم:

برخلاف تصور عموم، “فقیر ” و “ورشکسته ” دقیقاً معنی یکسانی ندارند؛ اما هر دو شامل کمبود پول هستند. با این حال، فقیر بودن یک طرز فکر است. ورشکستگی فقط یک شرایط موقتی است.

افراد فقیر می‌گویند: ” من توان مالی ندارم. ” اما شخصی که در عوض می‌پرسد: “چگونه می‌توانم آن را تأمین کنم؟ ” فقیر نیست حتی اگر پول نداشته باشد، زیرا او مانند یک انسان ثروتمند فکر می‌کند. این افکار شما هستند که منجر به اعمال شما می‌شوند و اقدامات شما آینده شما را می‌سازد.

حتی زمانی که با شرایطی روبرو هستید که خارج از کنترل شما هستند، باز هم می‌توانید نحوه واکنش خود به موقعیت را کنترل کنید. فردی با طرز فکر ثروتمند فرصت‌ها را می‌بیند. طرز فکر شما نکته کلیدی است.

حتی وقتی رابرت و من بی‌خانمان هم بودیم، ما خود را فقیر نمی‌دانستیم – ما فقط ورشکسته شده بودیم. حتی زمانی که 400000 دلار بدهی داشتیم، خود را فقیر نمی‌پنداشتیم. ما خود را افراد ثروتمندی می‌دانستیم که در آن زمان تصادفاً شکست خورده بودیم. این نگرش همراه با سخت کوشی، پشتکار و تفکر خلاق – ما را به جلو سوق داد به طوری که به جای گیر افتادن در چرخۀ موشوارگی، به یک فرد ثروتمند تبدیل شدیم.

چرخه موشوارگی همه وضعیت روزمرگی است که بیشتر افراد جامعه و خصوصاً حقوق‌بگیران اعم از کارمند و کارگر زندگی خود را در این دایره سپری می‌کنند و متکی به حقوق‌بازنسشتگی در دوران پیری هستند. برای درک عمیق و درست این چرخه و نحوه خارج شدن از آن توصیه می‌گردد برای یکبار هم شده در بازی‌گردش‌مالی شرکت کنید.
فهرست مطالب کتابمقدمه
فصل 1: آیا بیت کوین از دنیای مردگان بازگشته است؟
فصل 2: کدام گزینه برای بازنشستگی بهتر است؟
فصل 3: غلبه بر باورهای محدود کننده
فصل 4: آیا تحصیلات دانشگاهی ارزشش را دارد؟
فصل 5: چهار جملۀ احمقانه در مورد پول
فصل 6: ریسک در مقابل سرمایه‌گذاری ایمن
فصل 7: چگونه ارزش واقعی املاک را بفهیم؟
فصل 8: چهار فرصت سرمایه‌گذاری غیرمنتظر در املاک
فصل 9: عمده فروشی املاک





معرفی و دانلود کتاب رازهای غلبه بر باورهای محدود کننده مالی | رابرت کیوساکی | انتشارات طاهریان